کد خبر: ۴۲۴۲۶۲
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳

عرضه چای با واحد پول اسرائیل در لبنان

بعداز حدود یک ماه ازپخش کیسه های مشکوک حاوی «کافی میت» در بازار لبنان، امروز تولیدات مشکوک دیگری وارد بازار لبنان شده و از جمله آنها عرضه بسته های چای نپتون در شهر صیدا درجنوب لبنان است که بر روی آن آنها نوشته شده« فروش ویژه ده کیسه چای فقط با 10 شیکل».
آفتاب‌‌نیوز :
 پایگاه خبری العهد روز پنجشنبه همچنین نوشت که دربنت جبیل شهر مقاومت در جنوب لبنان همه بسته های خوشبوکننده ها پخش شده که توضیحات بر روی آنها به زبان عبری است.

شیکل واحد پول رژیم صهیونیستی است.

بر روی بسته های چای نوشته شده که از کنیا وارد، در مصر برای صادرات به فلسطین بسته بندی شده اند و غیرقابل عرضه و فروش در مصر هستند. 

این تولیدات درحالی در لبنان عرضه شده اند که این کشور در اجرای قانون تحریم دشمن صهیونیستی جدی است.

« علیا عباس» مدیرکل وزارت اقتصاد لبنان در این باره می گوید که در باره خوشبو کننده ها اطلاعی ندارد اما احتمال دارد از طریق شبکه های بین المللی وارد لبنان شده باشند. 

وی تاکید کرد که بازرسانی را برای بررسی این گونه تولیدات به شهرهای صیدا و بنت جبیل برای کشف راه های رسیدن آنها به لبنان اعزام می کند.

به گزارش ایرنا،علیا عباس خاطرنشان کرد:باید مشخص شود این تولیدات از فلسطین اشغالی وارد لبنان شده و یا اینکه فقط برروی بسته ها به زبان عبری نوشته شده است تا بتوان با آن برخوردی مناسب انجام داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین