کد خبر: ۴۳۴۹۰۸
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
نماینده مردم ایران در مجلس هشتم:

دغدغه قالیباف بیشتر سطح پاستور بود تا مدیریت شهر تهران/ هرگونه فعالیت سیاسی در دوران مدیریت تندروها ترسناک بود

نماینده مردم ایران در مجلس هشتم گفت: قالیباف بیشتر به فکر سطح پاستور و ریاست جمهوری بوده است و همین عملکرد سبب شده که شهرداری بیشتر سیاسی شود تا اینکه مشکلات مردم تهران را حل کند.
آفتاب‌‌نیوز : داریوش قنبری پس از ثبت‌نام در انتخابات شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: من به پیشنهاد دوستان و براساس تصمیم شخصی برای حضور در شورای شهر تهران ثبت‌نام کردم اما در نهایت تابع نظر شورای اصلاح‌طلبان خواهم بود و در صورت حضور نداشتن در لیست در انتخابات به عنوان کاندیدای مستقل شرکت نخواهم کرد.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم اقبال عمومی در شهر تهران به سمت اصلاح‌طلبان باشد. با توجه به مسائل و مشکلاتی که در این چند ساله به وجود آمده و ضعف‌هایی که در مدیریت شهری وجود داشته مردم با این علم که اصلاح‌طلبان هیچ نقشی در این مشکلات نداشتند رای خود را به این گروه سیاسی خواهند داد.

قنبری تصریح کرد: ما نیز برای تکرار نشدن این مشکلات و مدیریت غلطی که در شورای شهر و سایر نهادهای مدنی به وجود آمده تصمیم گرفتیم که حضور پررنگی داشته باشیم و برای همین در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر با تمام قوا شرکت خواهیم کرد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت کشور در دوران مدیریت اصولگرایان گفت: در این چند ساله این مدیریت کشور را تبدیل به مخروبه کرد و در تمام زمینه‌ها به خصوص در حوزه سیاست خارجی و اقتصادی کشور را دچار مشکلات عدیده‌ای کرده است. به عبارت دیگر آنها ما را وارد یک جنگ تمام عیار اقتصادی با تمام دنیا کرده که به نظر من تبعات و هزینه‌های آن مخرب‌تر از هشت سال جنگ تحمیلی است.

او ادامه داد: مدیریت تندروها و افراط‌گرایان طوری بود که حقوق شهروندی نیز رعایت نمی‌شد و حتی زندگی عادی مردم را در فضای امنیتی سوق داده بودند و هرگونه فعالیت سیاسی در آن دوران ترسناک بود.

قنبری درخصوص عملکرد شهردار فعلی تهران گفت: به هرحال ایشان در این مدت کارهایی انجام داده‌اند اما کیفیت این کارها در سطح ابرشهری مانند تهران نبوده است. ایشان فقط تراکم فروشی کرده و با منابع آن شهر را اداره کرده است و هیچ‌گونه ابتکار خاصی نداشته است که این امر یکی از ایرادات جدی ما به عملکرد ایشان است.

او ادامه داد: فعالیت‌های سیاسی شهردار و مجموعه زیر نظر وی بیشتر از مدیریت شهری بوده و اصلاً تمرکز لازم را برای اداره شهر تهران نداشته است. قالیباف بیشتر به فکر سطح پاستور و ریاست جمهوری بوده است و همین عملکرد سبب شده که شهرداری بیشتر سیاسی شود تا اینکه مشکلات مردم تهران را حل کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین