کد خبر: ۴۳۵۳۴۸
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

بازداشت سارق حرفه‌ای در تعقیب و گریز با پلیس در تهرانپارس

رییس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس از دستگیری سارق‌ حرفه‌ای خودرو در جوادیه تهرانپارس خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ محمد قربان منصوری در این‌باره گفت:‌ چندی پیش مأموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس، هنگام گشتزنی در حوزه استحفاظی خود متوجه حرکات مشکوک راننده یک دستگاه خودروی سواری شده و به خودرو نزدیک شدند، اما راننده به محض دیدن پلیس، اقدام به فرار و ایراد صدمه به ماشین‌های در حال حرکت کرد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به آغاز تعقیب و گریز میان پلیس و راننده خودرو سواری، اظهار کرد:‌ ماموران پلیس در حین تعقیب و گریز مشخصات خودرو را استعلام کردند که مشخص شد خودروی مذکور سرقتی بوده و بدین ترتیب پس از یک تعقیب و گریز، خودرو را متوقف و در بازرسی از خودروی سواری، تعدادی اقلام و لوازم خودرو شامل باند و ضبط را کشف و ضبط کردند.

رییس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس با بیان اینکه خودروی سرقتی به همراه اموال کشف شده و متهم به مقر انتظامی انتقال داده شد، گفت: این فرد تحت بازجویی قرار گرفت و گرچه در ابتدا بزه انتسابی خود را قبول نکرده و علت فرار را ترس از پلیس و نداشتن گواهینامه رانندگی اعلام کرد، اما در تحقیقات و بررسی صورت پذیرفته مشخص شد که متهم دارای سابقه کیفری است.

منصوری با بیان اینکه سرانجام متهم مجبور به اعتراف شد، گفت:‌ این فرد در بازجویی‌ها به سرقت پنج دستگاه خودرو سواری، 30 دستگاه دستگاه پخش، 10 عدد آمپلی، سه عدد باکس و تعداد زیادی محتویات خودرو اعتراف کرد و تعدادی اموال مسروقه نیز از مخفیگاهش کشف و ضبط شد.

به گفته وی، متهم به همراه اموال کشف و ضبط شده و برای تحقیقات بیشتر، به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ تحویل داده شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین