کد خبر: ۴۳۶۵۳۳
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

یک منبع عراقی: البغدادی در موصل محاصره شده است

یک منبع عراقی تاکید کرد که رهبر تروریست های داعش، در پایگاه اصلی آنها در شمال غرب این کشور محاصره شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
 به نقل از بخش عربی خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، یک منبع آگاه در نیروهای دولتی عراق پیش از ظهر امروز (یک شنبه) اعلام کرد که این نیروها «ابوبکر البغدادی»، رهبر گروهک تروریسی داعش را در شهر موصل، مرکز استان مرزی نینوا در شمال غرب این کشور به محاصره درآورده اند.

بر اساس این گزارش، منبع مذکور که نام وی فاش نشده در این باره تاکید کرد که ۱۰ روز پیش داعش تلاش کرد با ۴۰ خودروی چهارچرخ محرک و پشتیبانی چندین تانک، از خاک سوریه وارد شهرستان مرزی «تلعفر» شود که در شمال غرب نینوا و جاده منتهی به موصل قرار دارد.

این منبع عراقی ضمن اعلام این که تروریست های داعش تلاش کردند محاصره دیگر عناصر این گروهک تروریستی در تلعفر را بشکنند و پس از آن نیز از محاصره موصل بگذرند، اظهار داشت: تلاش های مذکور بیانگر تمایل داعش برای بیرون بردن عناصر مسلح باقی مانده در موصل و یا خروج البغدادی می باشد چرا که بعید نمی دانیم دقیقا در آن منطقه باشد.

این در حالی است که پیشتر یک منبع آگاه در ارتش عراق تاکید کرده بود که بعید نیست رهبر تروریست های داعش در جریان یکی از حملات هوایی ماه گذشته میلادی جنگنده های ائتلاف بین المللی تحت رهبری آمریکا به مناطق مرزی میان عراق و سوریه، زخمی شده باشد.
شفقنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین