کد خبر: ۴۳۸۴۳۵
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

اطمینان سرمربی برکنار شده آرژانتین از صعود آلبی سلسته به جام جهانی 2018

ادگاردو بائوزا بعد از برکناری از سرمربیگری تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت مطمئن است که آلبی سلسته به جام جهانی 2018 روسیه صعود می کند.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از تارنمای خبری ساکرنت، ادگاردو بائوزا پس از هشت ماه حضور بر روی نیمکت تیم آرژانتین به دلیل کسب نتایج ضعیف در رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2018 اخراج شد. در حال حاضر صعود آرژانتین به جام جهانی 2018 قطعی نیست. 
بائوزا 59 ساله در ماه اوت جانشین خراردو مارتینو شد. ماریتنو بدنبال شکست آرژانتین برابر شیلی در فینال مسابقات فوتبال منطقه ای کوپا آمریکا استعفا کرد. در دوران سرمربیگری بائوزا آرژانتین در هشت دیدار مقدماتی جام جهانی فقط سه پیروزی کسب کرد.
شکست تیم آرژانتین برابر پاراگوئه، برزیلی و بولیوی موجب شد این تیم با 22 امتیاز و 11 امتیاز کمتر از برزیل صدرنشین، در مکان پنجم جدول در آمریکای جنوبی قرار گیرد. چهار تیم صدر گروه به طور مستقیم به جام جهانی صعود می کنند و تیم پنجم در دیدار پلی آف به مصاف تیمی از کنفدراسیون اقیانوسیه می رود. 
سرمربی برکنار شده تیم آرژانتین در نشست خبری گفت: سرمربیگری تیم آرژانتین تجربه فوق العاده ای برای من بود. معتقدم که آرژانتین به جام جهانی صعود خواهد کرد. 
وی افزود: هشت ماه خوب را در این تیم سپری کردم و خیلی خوشحال هستم. 
خورخه سمپائولی سرمربی تیم سوییا اسپانیا و دیه گو سیمئونه سرمربی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید گزینه های هدایت تیم ملی آرژانتین محسوب می شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین