کد خبر: ۴۴۰۹۵۴
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱

در کدام سینماها «ماندو» ببینیم؟

فیلم «ماندو» به کارگردانی «ابراهیم سعیدی» منتخب جشنواره‌های جهانی فیلم، برای اکران در گروه سینماهای «هنر و تجربه» در ایران مشخص شد.
آفتاب‌‌نیوز :
اکران «ماندوو» (خسته) MANDOO نخستین ساخته بلند سینمایی «ابراهیم سعیدی»با موضوع مهاجرت؛ بعد از حضوری در عرصه بین‌المللی و کسب جوایز معتبر خارجی، از شنبه دوم اردیبهشت ماه جاری به زبان کُردی و با زیرنویس فارسی در گروه سینماهای «هنر و تجربه» در سینماهای کشور آغاز شد.

به همین منظور سینماهای نمایش‌دهنده «ماندوو» و همچنین سانس‌ها وساعت‌های این فیلم برای اکران  در گروه سینماهای «هنر و تجربه» در ایران مشخص شد، که عبارتند از: سینما فرهنگ، پردیس سینمایی کورش، خانه هنرمندان، پردیس سینمایی چارسو و موزه سینما در تهران و همچنین سالن سوره اصفهان، پردیس هویزه مشهد، سالن هنر و تجربه بابل و پردیس سینمایی گلستان در شیراز.

فیلم سینمایی «ماندوو» در ساعت 17 روز سه‌شنبه 5 اردیبهشت ماه جاری در سالن هنر و تجربه بابل، در ساعت 19 روز جمعه 5 اردیبهشت ماه در پردیس هویزه مشهد، در ساعت 21 روز شنبه 9 اردیبهشت ماه در خانه هنرمندان و موزه سینما در تهران در گروه سینماهای «هنر و تجربه» روی پرده می‌رود.

به گزارش ایسنا،در «ماندوو» تعدادی از بازیگران ایرانی و اقلیم کردستان از جمله؛ تیماامیری، روژان محمد جزا، شهاب (هاشم) فاضلی، اوستا خالد، صلاح الدین شیخمحمدی، عبدال شوکت عبدال، محمود گلی، خاتون غدیر شمران، اسماعیل کریم،سوران ابراهیم، زمان حمید شفیق و زمن شفیق شمران به ایفای نقش می‌پردازند.


فیلم سینمایی «ماندوو» در جشنواره‌های معتبر در سطح جهان روی پرده رفته وجایزه «فیپرشی» از طرف فدراسیون بین‌المللی منتقدان فیلم در بخش مسابقه اصلی هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «زردآلوی طلایی» ایروان درکشور ارمنستان و جایزه ویژه هیأت داوران در بخش رقابتی «فرانس 24» در یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «بیروت» در کشور لبنان را کسب کرده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین