کد خبر: ۴۴۰۹۵۵
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷

جزئیات دیدار رئیسی با اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: این که دولتی درباره فساد اداری، دولت قبل را متهم کند، برای مردم قابل پذیرش نیست و «دزد دزد گفتن» مشکلی حل نمی‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دیدار  با اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی اظهار کرد: باید از نگاه حزبی و جناحی بیرون بیاییم و به سرمایه‌های کشور درست نگاه کنیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: وضعیت اقتصادی کشور به هیچ عنوان خوب نیست و معضلات جدی در نظام پولی و مالی کشور وجود دارد.

وی تاکید کرد: این که دولتی درباره فساد اداری دولت قبل را متهم کند، برای مردم قابل پذیرش نیست و «دزد دزد گفتن» مشکلی حل نمی‌شود.

رئیسی با بیان اینکه می‌توان با تغییر در مدیریت اجرایی گامی در تحقق قانون به‌نفع مردم برداشت، افزود: اگر دستگاه اجرایی کشور درست عمل کنند و بسترهای فساد را از بین ببرد؛ شاهد کاهش واقعی پرونده‌های فساد و کیفری هستیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: به عنوان یکی از دلسوزان و دغدغه‌مندان کشور فکر می‌کنم، وضع فعلی نه تنها مطلوب نیست بلکه برای مردم قابل تحمل نیست.

وی با بیان اینکه بیاید برای یکبار هم که شده کشور، مردم و اقتصاد را خارج از نگاه‌های بسته حزبی و جناحی و گروهی ببینیم چراکه مردم از این وضع خسته هستند، اظهار کرد: در ستاد انتخاباتی ما همه سلیقه‌های سیاسی موجود در ذیل خط امام وجود دارد، درب ستاد بر روی همه علاقمندان و دلسوزان کشور باز است.

تاکید بر استفاده از جوانان و استفاده از ظرفیت های داخلی

به گزارش ایسنا، همچنین سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی در گفت‌وگ با ایسنا،  با  اشاره به حضور حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در جلسه این فراکسیون گفت که در این جلسه آقای رئیسی ضمن تاکید بر پایبندی به قانون و داشتن برنامه برای تمامی مسائل کشور سه محور اصلی تغییر در وضعیت فعلی کشور استفاده از ظرفیت داخلی و تغییر نگاه از بیرون به درون را به عنوان محورهای اصلی برنامه هایش مطرح کرد.

سیدحسین نقوی حسینی در توضیح جلسه امروز فراکسیون نمایندگان ولایی گفت:  فراکسیون نمایندگان ولایی امروز بعد از ظهر میزبان حجت‌الاسلام و المسلمین بود. جلسه‌ای که با حضور حدود ۱۵۰ نماینده برگزار شد و در ابتدا آقای رئیسی به مدت یک روز به ارائه دیدگاه هایش نسبت به مسائل کشور پرداخت و سه محور را مورد اشاره قرار داد.

به گفته وی، تغییر جدی در وضعیت فعلی کشور استفاده از ظرفیت های داخلی و اعتماد به منابع داخلی و تغییر نگاه از بیرون به درون در کنار مبارزه با فساد و از بین بردن زمینه های فساد از محورهای مورد تاکید رئیسی بوده است.

نقوی حسینی افزود: در این جلسه سوالاتی درباره جوانان مطرح شد که آقای رئیسی اینگونه پاسخ داد که اعتقاد راسخ به مدیریت جوانان کشور دارد و معتقد است که باید به مدیریت جوانان اعتماد شود. همچنین درباره اهل سنت نیز گفت که معتقدم شیعه واقعی و اهل سنت واقعی هرگز به دنبال تفرقه نیست. ما همه یک امت هستیم و می توانیم در نظام جمهوری اسلامی ایران مکمل هم باشیم. لذا هر کسی که دنبال تفرقه باشد شیعه و اهل سنت نیست.

وی ادامه داد: پاسخ آقای رئیسی درباره آذری ها نیز این گونه بود که آذری ها از یاران و حامیان نظام هستند و جزو ایرانیان متعصب و پایدار برای سرزمین مان محسوب می‌شوند که همواره حافظ اسلام و قرآن بودند. همچنین ایشان درباره قانون گرایی نیز تاکید کرد که مشکل اساسی دولت ها قانونگریزی و یا کوتاهی دربرابر اجرای قانون بوده وخود معتقد است که قانون باید اجرایی شود به همین دلیل برای تمامی مسائل کشور برنامه دارد و فکر کرده است.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی با یادآوری جلسه فردای فراکسیون با قالیباف دیگر کاندیدای انتخابات ریاست جمهور گفت:‌با وجودی که بیشتر شرکت کنندگان در جلسه امروز اعلام کردند که از آقای رئیسی حمایت می‌کند ولی فعلا بنای فراکسیون اعلام حمایت از کاندیدای خاصی نیست به همین دلیل در جلسه فردا نیز به استماع نظر و برنامه های آقای قالیباف می پردازد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین