کد خبر: ۴۴۰۹۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴

حمایت انتخاباتی نماینده ولی فقیه از قالیباف؟

نماینده ولی‌فقیه در مازندران‌ خطاب به شهردار تهران گفت: شما با مردم بوده و هیچ‌گاه در حوزه اجرایی برای خدمت به مردم کم نگذاشته‌اید.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت‌الله نورالله طبرسی در ‌دیدار قالیباف با ابراز خرسندی از وحدت اصولگرایان برای رسیدن به اجماع نامزد مورد نظر در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: بیکاری مشکل اساسی کشور بوده که باید رئیس‌جمهور منتخب‌ نسبت به رفع ریشه‌ای این معضل اقدام کند.

وی خطاب به شهردار تهران گفت: شما با مردم بوده و هیچ‌گاه در حوزه اجرایی برای خدمت به مردم کم نگذاشته‌اید.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: قالیباف فرد مشهوری در کشور بوده ولی برای موفقیت در انتخابات ریاست جمهوری باید برنامه‌محور کار کند.

آیت‌الله طبرسی خطاب به شهردار تهران گفت: شما باید در مناظره و ارائه برنامه‌های خود طوری اثرگذار باشید که بتوانید پیروز انتخابات شوید.

وی با اشاره به اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای حفظ ناامنی در ایران به کار گرفته است،‌ گفت: باید محور وحدت و ولایت فقیه را در کشور حفظ کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مطمئن هستیم قالیباف به صورت عملی وابسته به ولایت است، افزود: قالیباف تجربه کار اجرایی و عملی دارد و مطیع امر رهبری بودن از امتیازات اوست و امیدواریم هر چه خیر و صلاح کشور بوده اتفاق بیفتد.

به گزارش تسنیم، قالیباف در پایان سفر خود به مازندران با آیت‌الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر نیز دیدار کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
بیدل
|
Netherlands
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
0
0
اینا جمعا 4 میلیون رای تو این مملکت دارن که اگر یکیشون بنفع اون یکی کنار نره سهم هر کدومشون میشه 2 میلیون رای و آقای روحانی با 25 میلیون رای برنده انتخابات است البته اگر دیدار نماینده پوتین همه چیزو خراب نکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
0
1
همیشه برعلیه مردم بودند ساختمان پلاسکو که فروریخت وبخشش املاک نجومی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین