کد خبر: ۴۴۰۹۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۶

ساعت پخش مناظره‌ها مشخص شد

مناظره‌های انتخاباتی مشترک نامزدهای دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در سه بخش مناظره اقتصادی - اجتماعی، اقتصادی و سیاسی از شبکه‌های یک سیما و رادیو ایران پخش می‌شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
مناظره‌های انتخاباتی مشترک نامزدهای این از انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ‌های ۸، ۱۵ و ۲۲ اردیبهشت‌ماه و در سه بخش مناظره اقتصادی-اجتماعی، اقتصادی و سیاسی از شبکه‌های یک سیما و رادیو ایران ساعت ۱۶ پخش می‌شوند.

مناظره شش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با موضوع اقتصادی و اجتماعی در تاریخ هشتم اردیبهشت‌ ماه، ساعت ۱۶ از شبکه‌های یک سیما و رادیو ایران ساعت ۱۶ پخش می‌شود.

مناظره شش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با موضوع سیاسی در تاریخ پانزدهم اردیبهشت‌ماه، ساعت ۱۶ از شبکه‌های یک سیما و رادیو ایران ساعت ۱۶ پخش می‌شود.

به گزارش ایسنا، همچنین مناظره اقتصادی شش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با موضوع اقتصادی در تاریخ ۲۲ اردیبهشت‌ ماه، ساعت ۱۶ از شبکه‌های یک سیما و رادیو ایران ساعت ۱۶ پخش می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مجتبی
|
Japan
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
0
1
موضوع مسائل اجتماعی اینقدر برای رسانه ملی بی اهمیت است که در روز هشتم با موضوع اقتصادی ترکیب شده است و جالب تر اینکه هیچ یک از نمایندگان کاندیداها هم اعتراضی نداشته اند.یادمان باشد و.... بی اهمیت تر از مسائل دیگر است.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین