کد خبر: ۴۵۵۲۵۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵
ضرورت برخورد ریشه‌ای با جریان‌های زمینه‌ساز تحرکات وحدت‌شکنانه

اطلاعیه وزارت کشور درباره حواشی راهپیمایی روز قدس و توهین به رئیس‌جمهور/موضوع بررسی و نتایج آن اعلام خواهد شد

وزارت کشور درباره حماسه راهپیمائی مردم ایران در روز جهانی قدس اطلاعیه ای منتشر کرد و نوشت: حماسه بزرگ حضور ملت ایران در راهپیمائی دشمن شکن روز قدس، البته با برخی حواشی بسیار محدود نظیر اقدام غیرقانونی و دشمن شادکن تعدادی انگشت‌شمار از عناصر غافل یا فریب خورده در قالب توهین به برخی مقامات ارشد نظام همراه شد که رفع آن، مستوجب برخورد ریشه ای و ارزیابی علل اصلی وقوع چنین غفلت‌هایی است.
آفتاب‌‌نیوز :
در متن این اطلاعیه آمده است:

«باسمه تعالی

اکنون که در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، راهپیمائی روز جهانی قدس با شکوه وصف‌ناپذیر در گوشه گوشه وطن برگزار شده است و ملت مسلمان ایران با احیای این سنت گرانقدر انقلاب اسلامی، همراهی خود با محرومان و مستضغفان و پایداری و ایستادگی خود بر آرمان اسلامی فلسطین را برابر دیدگان افکار عمومی جهان به  منصه ظهور رساندند، وزارت کشور با شکرگزاری به درگاه الهی برای این توفیق بزرگ، مراتب تقدیر و سپاس صمیمانه و خالصانه خود را به پیشگاه ملت سربلند ایران تقدیم می‌کند.

بحمد الله این راهپیمائی بزرگ در سراسر کشور با حضور مقتدرانه اقشار گوناگون ملت و با تلاش همه نیروهای حافظ نظم  و امنیت کشور در امنیت و آرامش کامل برگزار شد و جلوه ای دیگر از وحدت و انسجام ملی و استواری این سرزمین پرگهر بر آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبری گرانقدر را به نمایش گذاشت.

حماسه بزرگ حضور ملت ایران در راهپیمائی دشمن شکن روز قدس، البته با برخی حواشی بسیار محدود نظیر اقدام غیرقانونی و دشمن‌شادکن تعدادی انگشت‌شمار از عناصر غافل یا فریب‌خورده در قالب توهین به برخی مقامات ارشد نظام همراه شد که رفع آن، مستوجب برخورد ریشه‌ای و  ارزیابی علل اصلی وقوع چنین غفلت‌هایی است.

وزارت کشور با ابراز تأسف از چنین کوته‌اندیشی‌های وحدت‌شکنانه بر ضرورت برخورد با جریان‌های شبه‌رسانه‌ای زمینه‌ساز و سبب‌ساز این‌گونه تحرکات دشمن شادکن تأکید می‌کند.

بعلاوه به استحضار ملت شریف و شهید پرور ایران و رسانه‌ها می‌رساند؛ بررسی دقیق ابعاد مختلف این موضوع در دستور کار  مراجع ذیربط قرار گرفته و  نتایج آن اعلام خواهد شد.»




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
1
0
ول کنید. یه عده از رای مردم ناراحتند و می خوان فضا رو متشنج کنن. شما کار خودتون رو انجام بدید و به این ها فضا ندید
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
2
عدم برخورد قاطع و البته وزین و در چارچوب قانون ، موجب وهن معاندان و گسترش این قبیل توهین ها به دیگر مسولان و حتی رهبری خواهد شد. توهین به رییس جمهور منتخب بیش از ۲۴ میلیونی ، توهین به همه رای دهندگان است ، بفرمایش مقام معظم رهبری ، صندوق رای برای پایان دادن به لشکر کشیهای خیابانی است که ظاهرن دلواپسان عبور کرده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
4
اگر اسید پاشی به جایی رسید اگر..........
اینهم به جایی خواهد رسید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
2
یک بار هم شده نتیجه این بی حرمتی را با آمرین و عاملین به مردم بگویید و بر خورد کنید امروز به شخص دوم فردا چه تضمینی هست به بقیه بی احترامی نکنند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین