کد خبر: ۴۶۰۴۳۵
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴

پرسپولیس سوپرجام و دربی را با هم می خواهد

مسئولان باشگاه پرسپولیس خواهان برگزاری هر 2 دیدار سوپرجام و دربی هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
در حالی که شایعات بسیاری در خصوص برگزاری یا لغو دربی دوستانه سرخابی ها در کشور آلمان به گوش می رسد، مسئولان باشگاه های پرسپولیس و استقلال به انجام این دیدار واکنش نشان دادند.

این دو باشگاه به دلیل مشکلات مالی بسیاری که با آن دست و پنجه نرم می کنند و البته درآمد قابل توجهی که در صورت برگزاری دربی تدارکاتی به دست می آورند، خواهان برگزاری این دربی خاص هستند و به نظر می رسد قید همه مسائل از جمله حساسیت ویژه این بازی سنتی را زده اند.

مشکلات پرسپولیس برای حضور در این بازی به مراتب بیشتر از استقلال است و دلیل این امر بازی مهم سوپرجام فوتبال ایران است که طبق برنامه قبلی باید روز 30 تیر برگزار شود. در حالی که سازمان لیگ اعلام کرده تاریخ سوپرجام به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد، شنیده ها حاکی از آن است که مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال جلب رضایت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای تغییر زمان سوپرجام هستند تا هم با برگزاری دربی درآمد مناسبی به دست آورند و هم در زمانی دیگر، برای کسب یک جام مهم، به مصاف نفت تهران بروند.

حال باید دید در این وضعیت پیچیده، کدام طرف ماجرا از خواسته های خود کوتاه می آید، سازمان لیگ تغییر زمان سوپرجام را می پذیرد یا پرسپولیسی ها قید دربی دوستانه و درآمدزا را می زنند؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین