کد خبر: ۴۶۰۷۸۴
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷

مناظرات دانشجویی نقش مهمی در جلوگیری از ترویج منکرات ایفا می‌کنند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مناظرات دانشجویی نقش مهمی را در جلوگیری از ترویج منکرات ایفا می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، قاسم سلیمانی دشتکی، 24 تیر ماه در آئین تجلیل از برگزیدگان مرحله استانی ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان، اظهار کرد: تحمل دیدگاه‌ها و نظرات صحیح و سنجیده مخالفان، معیار مناسبی برای رسیدن به عدالت و پیشرفت محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مناظرات دانشجویی نقش مهمی را در جلوگیری از ترویج منکرات ایفا می‌کنند، تصریح کرد: امروزه برخی بر این باورند که تنها باید نظرات و عقیده افراد موافق با خود را پذیرفت و متقبل دیدگاه‌های مخالفان نمی‌شوند.

سلیمانی دشتکی افزود: مسئولان و مدیران اجرایی باید از انتقادات سازنده، علمی و منصفانه در راستای رفع مشکلات موجود و تلاش برای ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای در بخش‌های مختلف بهره بگیرند.

استاندار ضمن قدردانی از جهاد دانشگاهی استان در برگزاری مناظرات دانشجویی اظهار کرد: ترویج فرهنگ گفتگو و برگزاری این مسابقات در بین دانشجویان یک امر ضروری است.

در پایان برنامه با حضور قاسم سلیمانی استاندار، کاظمی رئیس مجمع نمایندگان، وحید خلیلی رئیس جهاد دانشگاهی ، روسا و معاونین فرهنگی دانشگاه‌ها به پنج تیم برتر از دانشگاههای شهرکرد، فرهنگیان ، آموزشکده فنی دختران شهرکرد و پیام نور مرکز شهرکرد لوح سپاس و جوایز اهدا شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین