کد خبر: ۴۶۲۹۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

قاتل نجات‌یافته دوباره آدم کشت!

مردی که با پرداخت دیه از کابوس اعدام نجات پیدا کرده بود، سه سال پس از آزادی مرتکب قتل دوم شد. او دیروز برای رسیدگی به قتل دوم مقابل قضات جنایی قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :  12 شهریور 95، درگیری چند مرد جوان در میدان حسن‌زاده شهرری به قتل یکی از آنها منجر شد.

به گزارش جام‌جم، عامل قتل پیش از این یک‌بار به جرم قتل عمد به زندان افتاده، اما موفق شده بود با پرداخت دیه از قصاص نجات یابد.

او پس از دستگیری به قتل در شهرری اعتراف کرد و به زندان افتاد تا این‌که صبح دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی محاکمه شد. در ابتدای جلسه، مادر مقتول درخواست قصاص کرد.

سپس متهم 28 ساله گفت: «از مدت‌ها قبل، چند نفر از بچه‌های محل سر یک گوشی با هم اختلاف پیدا کرده بودند. روز حادثه می‌خواستم آنها را آشتی بدهم برای همین در میدان حسن‌زاده با هم قرار گذاشتیم. ساعت 2 نیمه شب، به آنجا رسیدیم و همه چیز با خوبی و خوشی تمام شد، اما ناگهان مقتول سر رسید. او از موتورش پیاده شد و به سمتم آمد. فکر کرد درگیری درست کرده‌ام برای همین به من فحش داد و یقه‌ام را گرفت و با باتوم فنری به سمتم حمله‌ور شد. همیشه یک چاقو با خودم داشتم که برای مصرف حشیش از آن استفاده می‌کردم. با همان ضربه‌ای به شکم مقتول زدم. او یقه‌ام را رها کرد و سوار موتورش شد، اما 20 متر پایین‌تر روی زمین افتاد. بچه‌ها او را به بیمارستان بردند، اما فوت شد.»

این اظهارات در حالی است که براساس تحقیقات پلیس، مقتول ابتدا برای احوالپرسی به محل رفته بود، اما در ادامه وارد درگیری شد. متهم درباره قتل اول نیز گفت: «سال 86 در یک درگیری با چاقو مرتکب قتل شدم. حکم قصاصم صادر شده بود، اما پس از شش سال اولیای دم با دریافت دیه رضایت دادند.» او در آخرین دفاع خود به پای اولیای دم افتاد و تقاضای بخشش کرد. قضات برای صدور رای وارد شور شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
0
1
شور نیاز نداره اعدامش کنید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
0
1
داستان هميشگي يك جاني با مظلوم نمايي ازادميشود و مجددا مرتكب قتل ميشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
0
0
لطفا دیه را بردارید به جایش قاتلان و متجاوزین را دور از مردم نگهداری نمایید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین