کد خبر: ۴۶۳۵۳۸
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲

حال میرحسین موسوی مساعد نیست/ماجرای دست باندپیچی شده احمدی‌نژاد چه بود؟/ماجرا جویی جالب یک دختر فنلاندی در ایران

مهندس موسوی از نوسان شدید فشارخون و سرگیجه شدید رنج می‌برد.
آفتاب‌‌نیوز :
یک فعال رسانه از قول دختران میر حسین موسوی و زهرا رهنورد گفته است که مهندس موسوی از نوسان شدید فشارخون و سرگیجه شدید رنج می‌برد. مشکل کلیه موسوی هم طولانی ومزمن شده است.ریحانه طباطبایی توئیت کرد: دختران میرحسین موسوی  و زهرا رهنورد درملاقات دیشب متوجه شدند مهندس موسوی از نوسان شدید فشارخون و سرگیجه شدید رنج می‌برد. مشکل کلیه موسوی هم طولانی ومزمن شده است.
 
ماجرای دست باندپیچی شده احمدی‌نژاد چه بود؟

دست باندپیچی شده احمدی‌نژاد در هنگام انتقال بقایی به بیمارستان خبر ساز شد.شامگاه گذشته محمود احمدی نژاد برای عیادت از حمید بقایی معاون اجرایی دولت دهم راهی بیمارستان بقیه‌الله شد.در عکس‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی از حضور احمدی نژاد در بیمارستان منتشر شده دستان رییس دولت های نهم و دهم باندپیچی شده نشان می دهد و همین موضوع با واکنش کاربران مواجه شده است.جوانفکر مشاور رسلانه ای رییس دولت های نهم و دهم در این خصوص در پاسخ به سوالی اظهار داشت: وی مشکل خاصی ندارد و به دلیل احساس درد در ناحیه انگشتان، دست خود را باند پیچی کرده است./باشگاه خبرنگاران

حمید بقایی با تودیع وثیقه میلیاردی آزاد شد
 
حمید بقایی با قرار وثیقه آزاد شد.ارگان خبری رییس جمهور سابق به نقل از همسر بقایی گزارش داد که با تودیع وثیقه ۲۰ میلیاردی، وی آزاد شده است. گفته شده این وثیقه توسط هواداران محمود احمدی نژاد تامین شده است.

ماجرا جویی جالب یک دختر فنلاندی در ایران
 
آنا مینکینن دختر سوارکار فنلاندی به ایران آمده تا فنون نظامی باستانی ایران از جمله تیراندازی باکمان روی اسب را از علی قورچیان بیاموزد. این ورزش‌های باستانی در فهرست میراث فرهنگی ناملموس سازمان یونسکو به ثبت رسیده‌اند. نشنال جئوگرافیک از آموزش های او تصاویری تهیه کرده که در ادامه می بینید.

منبع: تابناک

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین