کد خبر: ۴۶۳۵۶۴
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲

تحولات منطقه، محور سخنرانی سیدحسن نصرالله

سخنرانی سیدحسن نصرالله به مناسبت پیروزی مقاومت اسلامی بر تروریست‌های النصره در لبنان آغاز شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدحسن نصرالله در این سخنرانی به تحولات لبنان و پیروزی مقاومت بر تروریست های النصره می‌پردازد و تحولات منطقه را نیز مورد اشاره قرار می‌دهد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان سخنرانی خود را با تبریک به اهالی قدس شریف و فلسطینی‌ها آغاز کرد و دفاع از قدس و پیروزی را به آنان تبریک گفت.

وی همچنین از عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن که بر حمایت ملت یمن از مقاومت در لبنان و فلسطین تاکید دارد، قدردانی کرد.

سیدحسن نصرالله همچنین راهپیمایی مردم یمن در حمایت از مسجدالاقصی را بزرگ‌ترین راهپیمایی در کشورهای عربی توصیف کرد.

دبیرکل حزب‌الله گفت: جواب دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا را نمی‌دهم تا هیأت رسمی دولت لبنان که در این کشور حضور دارد، با شرایط سختی مواجه نشود.

وی هدف از نبرد عرسال را بیرون راندن تروریست‌ها از ارتفاعات فلیطه و ارتفاعات عرسال دانست.

سیدحسن نصرالله با بیان این که «ما تصمیم نبرد علیه تروریست‌ها را گرفتیم، نه ایران و سوریه»، افزود: زمان نبرد عرسال هیچ ارتباطی به تحولات منطقه یا کشورهای عربی ندارد.

به گزارش شبکه خبری العالم، دبیرکل حزب‌الله لبنان ادامه داد: منطقه‌ای که نبرد علیه تروریست‌ها در آن جریان دارد، ۱۰۰ کیلومتر مربع مساحت دارد و کوه‌هایی در آن است که ارتفاع آن به ۲۵۰۰ متر می‌رسد.

وی گفت: نبرد در جرود فلیطه را به طور مشترک با ارتش سوریه انجام دادیم و دوشادوش یکدیگر جنگیدیم و می‌توانیم بگوییم که ما در آستانه پیروزی نظامی و میدانی بسیار بزرگی هستیم که طی ۴۸ ساعت آینده کامل خواهد شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین