کد خبر: ۴۶۶۳۱
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۵ - ۱۳:۵۶

دومین طرح برای اصلاح قانون شوراها به مجلس رفت

آفتاب‌‌نیوز :
برادر گرامي جناب آقاي حدادعادل
رياست محترم مجلس شوراي اسلامي
با سلام و تحيات الهي و آرزوي توفيق بيشتر و روزافزون‌تر براي جناب‌عالي و همه‌ي خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوري اسلامي
احتراما، در اجراي اصل يكصد و دوم قانون اساسي و مفاد بند 3 ماده 78 مكرر 2 (الحاقي 6/7/1382) قانون تشكيلات وظايف و انتخابات شوراهاي اسلامي كشور و انتخابات شهرداران مصوب 1375 و اصلاحات بعدي آن، شوراي عالي استان‌ها به عنوان بالاترين مرجع قانوني و نماينده‌ي شوراهاي فرادست مي‌تواند پيشنهادات خود را در قالب طرح مستقيما به مجلس شوراي اسلامي ارايه نمايد.
نظر به
اين‌كه لايحه اصلاح قانون شوراهاي اسلامي در دستور كار كميسيون مجلس قرار دارد، لذا بدين وسيله يك نسخه از متن ماده واحده مصوبه سي‌امين اجلاس عمومي شوراي عالي استان‌ها مصوب 28/2/85 موضوع «اصلاح و بازنگري قانون شوراها» منظم به يك نسخه از مصوبه طرح اصلاح قانون مزبور در 64 ماده و 15 تبصره و 81 بند جهت سير مراحل قانوني و طرح در مجلس محترم شوراي اسلامي تقديم مي‌دارد، خواهشمند است دستور فرماييد با قيد يك فوريت در دستور كار مجلس محترم قرار گيرد. مزيد تشكر و امتنان خواهد بود كه از نتيجه‌ي مساعدت‌هاي معموله اين شورا را آگاه فرمايند. 

گزارش خبرنگار آفتاب حاکی از آن است که طرح ارائه شده از سوی شورایعالی استانها تفاوتهای قابل توجهی با لایحه دولت دارد و اختیارات بیشتری را برای نهاد شورا در نظر گرفته است.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین