کد خبر: ۴۷۶۸۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

تجاوز به دختر جوان در مسیر فرودگاه

راننده پراید سفیدرنگ دختر جوانی را که مسافر فرودگاه بود، در جاده خاکی هدف آزارواذیت قرار داد.
آفتاب‌‌نیوز :
روز ٢٣ شهریورماه امسال دختر جوانی به کلانتری ١٠٣ گاندی رفت و از ماجرای گرفتارشدن در دام یک پسر جوان متجاوز خبر داد. بدین ترتیب پرونده این دختر جوان پیش‌ روی بازپرس پرونده قرار گرفت. در گام نخست این دختر برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و در نظریه پزشکی قانونی آزارواذیت و همچنین ضرب‌وشتم وی مورد تأیید قرار گرفت.

در این مرحله بازپرس آرش سیفی از شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران با توجه به حساس‌بودن پرونده دستور داد تا تیمی از ماموران اداره ١٥ پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عامل این اقدام وارد عمل شوند.

دختر جوان پیش‌ روی افسر پرونده قرار گرفت و از سرنوشتی که ناخواسته گرفتار آن شده بود، پرده برداشت. وی گفت: «چند روز قبل برای عمل جراحی به تهران آمده بودم و در این مدت خانه یکی از بستگانم زندگی می‌کردم تا این‌که پس از درمان برای رفتن به شهر خودمان بلیت هواپیما برای ساعت ١٩:٣٠ دقیقه تهیه کردم. ساعت ١٧:٣٠ دقیقه بود که درخواست خودرو کردم تا به فرودگاه بروم.»

نگار ادامه داد: «ساعت ٦ عصر ٢٣ شهریورماه بود که سوار بر خودروی پراید ‌هاچ‌بک سفیدرنگ شدم. راننده جوان ادعا کرد که کمک‌فنر خودروی‌اش خراب است و از من خواست که در صندلی جلو بنشینم. وقتی خودرو شروع به حرکت کرد از راننده جوان خواستم که هر چه زودتر مرا به فرودگاه برساند تا از پرواز جا نمانم. در راه پسر جوان ادعا کرد به‌ خاطر شلوغی خیابان‌ها از یک مسیر کوتاه‌تر می‌رود تا زودتر به فرودگاه برسیم. در همین لحظات وارد یک مسیر خاکی شدیم که به او اعتراض کردم.
 
پسر جوان ادعا کرد به ‌زودی وارد مسیر اصلی می‌شویم که ناگهان در همان مسیر خاکی توقف کرد و پس از قفل‌کردن درها با چاقو مرا تهدید به مرگ کرد. هر چه التماس کردم بی‌فایده بود و پسر جوان با تهدید به مرگ مرا هدف تجاوز قرار داد و پس از پایان کارش در حالی ‌که سوار بر خودروی‌اش بودم از مسیر اتوبان بابایی وارد بزرگراه صدر و سپس مدرس و ظفر شد.
 
درنهایت در خیابان ولی‌عصر برای سیگارکشیدن خودروی‌اش را متوقف کرد و پیاده شد. پسر جوان در حال سیگارکشیدن بود که توانستم با استفاده از این‌که قفل درها باز است از خودرو پیاده شوم و به‌سرعت خودم را به سمت یک مجتمع تجاری رساندم و از مردم درخواست کمک کردم که پسر جوان پا به فرار گذاشت.»

کارآگاهان در این مرحله به محلی که دختر جوان سوار بر خودروی پراید شده بود، رفته و با بررسی دوربین‌های مداربسته خیلی زود موفق شدند شماره پلاک خودروی پراید ‌هاچ‌بک سفید‌رنگ را شناسایی کنند.

همین سرنخ کافی بود تا ماموران با اقدامات فنی و پلیسی صاحب خودرو را شناسایی کنند و در ادامه تحقیقات مشخص شد که پراید سفیدرنگ در اختیار پسر مالک خودرو قرار دارد.

ماموران که تصویر امین ٢٠ساله را به دست آورده بودند، برای اطمینان در برابر نگار قرار دادند که دختر جوان با دیدن عکس او را همان راننده پراید معرفی کرد. کارآگاهان با توجه به بلامکان بودن متهم تجسس‌های فنی و اطلاعاتی را آغاز کردند تا این‌که ساعت ١٥:٣٠ دقیقه ٢٧شهریور ماه پسر جوان سوار بر خودروی‌اش در فلکه اول تهرانپارس شناسایی شد. امین با دیدن ماموران قصد فرار با خودروی‌اش را داشت که ماموران راه را بر او بستند. در ادامه این متهم پس از درگیری با ماموران دستگیر شد و در بازرسی از خودروی پراید لپ‌تاپ و وسایل سرقتی از دختر جوان به دست آمد.

سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارز با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با توجه به این‌که احتمال می‌رود افراد دیگري هم در دام این متهم گرفتار شده‌اند، خواست با توجه به خالکوبی‌های روی بدن متهم و پراید ‌هاچ‌بک سفیدرنگ کسانی که هدف آزارواذیت امین قرار گرفته‌اند به اداره ١٦ پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.
منبع: روزنامه شهروند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
0
2
اعدامش کنید برود پی کارش ترحم نکنید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین