کد خبر: ۴۷۸۱۸۱
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳

دنباله‌ی پرفروش‌ترین فیلم ترسناک هالیوود ۲۰۱۹ اکران می‌شود

تاریخ اکران قسمت دوم «آن»، پرفروش‌ترین فیلم ترسناک تاریخ سینمای آمریکا در سال ۲۰۱۹ اعلام شد.
آفتاب‌‌نیوز : قسمت دوم فیلم ترسناک «آن» که تاکنون ۲۲۶ میلیون دلار در سینماهای آمریکا فروخته و فروش جهانی خود را به ۴۷۸ میلیون دلار رسانده، در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

به گزارش ایسنا، کارگردانیِ قسمت دوم این فیلم را نیز همچون قسمت اصلی «آندرس موچیتی» بر عهده خواهد داشت.

این فیلم که درباره یک دلقک ترسناک است، بر اساس رمانی با همین نام از معروف‌ترین آثار «استفن کینگ» ساخته شده و داستان آن درباره هفت کودک است که در شهر کوچکی با یک قدرت ماورالطبیعه شیطانی رو به رو می‌شوند که در قالب یک دلقک ترسناک به نام «پنی وایز» ظاهر شده است.

در حالیکه رمانِ نوشته‌ی «کینگ» در زمان عقب و جلو می‌رود، اما در قسمت اول فیلم «آن» تمرکز اصلی بر روی کودکان است، در حالی که در قسمت دوم، داستانِ فیلم حول محور همان شخصیت‌هاست که حالا بزرگ شده‌اند و اتفاقات فیلم نیز در زمان کنونی روی می‌دهد.

قسمت اول فیلم «آن» که هم‌اکنون در سینماهای جهان در حال اکران است، پیش از این با فروش ۱۱۷.۲ میلیون دلاری رکورد فروش آغازین فیلم‌های ترسناک را در آمریکا به نام خود ثبت کرده بود و در قدم بعدی با رساندن فروش خود به بیش از ۲۳۶ میلیون دلار، عنوان موفق‌ترین فیلم ترسناک تاریخ سینمای آمریکا در گیشه را از «جن گیر» ساخته کلاسیک «ویلیام فردکین» گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین