کد خبر: ۴۹۰۰۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸

زن جوان راز 11 ساله قتل هوو را لو داد

نگرانی زن میانسال از سرنوشت هوویش به کشف جسد هوو منجر شد، اما کارآگاهان پس از 11 سال موفق به شناسایی قاتل زن 44 ساله نشدند تا اولیای دم با حضور در دادگاه، درخواست دیه از بیت‌المال کنند.
آفتاب‌‌نیوز : نگرانی زن میانسال از سرنوشت هوویش به کشف جسد هوو منجر شد، اما کارآگاهان پس از 11 سال موفق به شناسایی قاتل زن 44 ساله نشدند تا اولیای دم با حضور در دادگاه، درخواست دیه از بیت‌المال کنند.

مرداد 85 زنی در تماس با پلیس تهران از ناپدید شدن ناگهانی هوویش خبر داد. او گفت: «نسرین از سه روز پیش تلفن همراهش را جواب نمی‌دهد. این‌کارش سابقه ندارد برای همین خیلی نگرانش شده‌ام. او بتازگی یک خانه برای خودش خریده که حدس می‌زنم به آنجا رفته باشد.»

 ماموران بسرعت نشانی این خانه را پیدا کردند و به آنجا اعزام شدند اما پس از ورود به خانه، جسد نسرین را در حالی‌که یک پتو روی آن انداخته شده و آثار خفگی در گردنش مشخص بود، کشف کردند.

بررسی صحنه جرم از حضور سه نفر در خانه حکایت داشت اما بررسی پرینت تماس‌های مقتول برای بررسی این موضوع به جایی نرسید تا تلاش‌ها برای دستگیری عامل یا عاملان قتل پس از 11 سال بی‌نتیجه باقی بماند.

سرانجام با درخواست اولیای دم، پرونده برای تعیین تکلیف در اختیار شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت و در جلسه محاکمه، فرزندان مقتول خواستار پرداخت دیه از بیت‌المال شدند. قضات نیز در پایان محاکمه به دلیل عدم شناسایی قاتل، حکم به پرداخت دیه دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
0
0
سرتیر با متن همخوانی ندارد خودتان متوجهمیشد چه نوشته اید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین