کد خبر: ۴۹۴۱۹۶
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

تداوم گرد و غبار در خوزستان تا بعداز ظهر

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به وقوع پدیده گرد و غبار ناشی از کانون‌های خارجی در استان از تداوم این وضعیت تا بعداز ظهر امروز خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
کوروش بهادری اظهار کرد: روز گذشته توده گرد و غباری در کشور عراق شکل گرفت که با ورود به استان خوزستان، برخی از مناطق را از امروز متاثر کرد.

وی افزود: در حال حاضر شاهد پدیده گرد و غبار در مناطق مرکزی و جنوبی خوزستان هستیم که موجب شد صبح امروز دید افقی در اهواز به 500 متر و در آبادان، خرمشهر و شادگان به 300 متر کاهش یابد. در سایر شهرهای درگیر این پدیده نیز کاهش دید افقی گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: گرد و غبار کنونی تا بعداز ظهر تداوم دارد. در خصوص وضعیت این پدیده در روز شنبه، عصر امروز با بررسی مدل‌ها اطلاع‌رسانی لازم انجام می‌شود.

بهادری با اشاره به ورود یک سامانه بارشی از عصر روز گذشته به استان و بارندگی‌های شب گذشته در برخی نقاط، بیان کرد: این بارندگی‌ها امروز در مناطق شمالی استان تداوم دارند. همچنین بارش برف در تاراز گزارش شده است.

وی عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته تاراز با منفی 3 درجه سانتیگراد و گتوند با 26 درجه سانتیگراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط خوزستان بودند. همچنین در این مدت نوسانات دمای هوای اهواز بین 9 تا 25 درجه سانتیگراد است

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین