کد خبر: ۴۹۹۶۳۸
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰
پلیس اجازه نخواهد داد خدشه‌ای به آرامش و امنیت شهروندان وارد شود

دستور سردار اشتری به فرماندهان انتظامی استان‌ها و شهرستان‌ها درباره اعتراض‌های خیابانی/مردم مراقب سناریوهای کشته‌سازی باشند

فرمانده نیروی انتظامی در پی وقایع اخیر در کشور به تمامی فرماندهان انتظامی استان‌ها و شهرستان‌ها ابلاغ کرد که با مخلان نظم و امنیت و اغتشاشگران برخورد کنید.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار حسین اشتری به تمامی فرماندهان انتظامی استان‌ها و شهرستان ابلاغ کرد تا نسبت به وقایع اخیر، ضمن حفظ هوشیاری و خویشتنداری، با اشرافیت کامل اطلاعاتی اقدام کنند.

به گزارش آفتاب‌نیوز، وی در این باره گفت: به تمامی فرماندهان انتظامی استان‌ها و شهرستان‌ها ابلاغ شد ضمن حفظ هوشیاری و خویشتنداری با اشرافیت اطلاعاتی توأم با اقتدار کامل اقدام به رصد و پایش آنی فضای مجازی و واقعی کنند. نباید اجازه داد که در این فضاها مخلان امنیت و غارتگران اموال شخصی و عمومی فعالیت کرده و پلیس باید با اغتشاشگران برخورد کند.

اشتری با تاکید بر اینکه پلیس اجازه نخواهد داد خدشه‌ای به آرامش و امنیت شهروندان وارد شود، گفت: از مردم برای همکاری‌ای که با پلیس داشتند قدردانی می‌کنیم.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، اشتری همچنین به شهروندان توصیه کرد که مراقب سناریوهای کشته‌سازی در حوادث اخیر که جزو راهبردهای دشمن است، باشند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین