کد خبر: ۵۰۳۸۴۸
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷

این جوان را می شناسید / محسن در نامه ای محل مرگ خود را نوشت و ناپدید شد!/عکس

پسرجوان قبل از ناپدید شدن در نامه ای آدرس محل جسد خود را نوشت، اما راز 16 ساله ناپدید شدن وی هنوز در هاله ای از ابهام است.
آفتاب‌‌نیوز :
16 شهریور 1380سید محسن پلاشی وقتی خدمت سربازی اش به پایان رسید دیگر به خانه باز نگشت و این معمای 16 ساله هنوز در هاله ای از ابهام مانده است و هیچ کس از سرنوشت او خبر ندارد.

برادر او که در همان سال ها فامیلی خود را از پلاشی به ادیبی تغییر داده است در پی جستجوی برادرش است که از نحوه ناپدید شدن محسن گفت.

این جوان را می شناسید / محسن در نامه ای محل مرگ خود را نوشت و ناپدید شد!/عکس

برادر محسن از آن سال ها می گوید: محسن در 21 سالگی با یک خانمی که قبلا یک بار ازدواج ناموفق داشته ، آشنا و برخلاف میل خانواده با او ازدواج کرده بود، هرچند در ابتدا مخالفت ها زیاد بود ولی کم کم خانواده هم با این موضوع کنار آمدند و همسر محسن را به عنوان عروس خانواده قبول کرده اند.

ادیبی در ادامه گفت: چند روز قبل از گم شدن محسن ظاهرا با همسرش بحث می کند و از خانه که در آن زمان ساوه بود به خانه پدری در تهران می آید و یادداشتی می نویسد که "دیگر مرا نخواهید دید، من می روم ودیگر کسی دنبال من نیاید و کسی از گم شدن من تقصیری ندارد و جنازه من را بعد از عوارضی جاده ساوه شاید بتوانید پیدا کنید..."

خواهرم این نامه را چند روز بعد از رفتن او در خانه پیدا می کند و بعد از دیدن نامه با یک حال خیلی خراب جایی که آدرس داده بود رفتیم ولی خبر و نشانه ای پیدا نکردیم و هر هفته پزشک Doctor قانونی می رفتم تا شاید نشانه ای پیدا شود.

از آنجایی که آرایشگر بود تمام آرایشگاه های ساوه را گشتم ، فکر می کردم شاید جایی را در همان ساوه اجاره کرده و مشغول کار است ولی نشانه ای نیافتم.

وی افزود: حدود سه سال مستمر به دنبال محسن گشتم حتی به سازمان زندان Prison ها ، دیوانه خانه ها و هرجا که شما فکر کنید رفته ام و متاسفانه نتوانستم خبری از او پیدا کنم.

البته این را هم بگویم که حدود یک سال بعد از گم شدن محسن از طریق یکی از اقوام که در قم زندگی می کرد متوجه شدیم که محسن به آنجا رفت و آمد دارد، البته بعد از این که متوجه شد ما مطلع شده ایم دیگر به آنجا هم نرفت، اینجا بود که متوجه شدیم که او زنده است و خودکشی نکرده و از آن تاریخ به بعد خبری دیگر از او نداریم.

ادیبی ادامه داد: مادرم چشم به راه محسن در سال 92 به علت غصه هایی که در این سال ها از دوری برادرم خورده بود  فوت شده است.

در آخر ادیبی با تمام دلتنگی از برادرش خواست که برگردد و اطمینان داد که  حمایت خواهد شد و خیلی گرم از او استقبال می کند و دوستش دارد.

برای کمک به این خانواده این عکس را برای دوستان خود ارسال کنید. کسانی که از سرنوشت محسن پلاشی اطلاع دارند با شماره 84215893-021 تماس بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین