کد خبر: ۵۰۳۹۸۶
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به یک خبر

سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد: محمد جواد ظریف به علت اجرایی شدن ساختار جدید وزارت خارجه و اهمیت نظارت بر این موضوع تصمیم گرفتند که در این روزها در تهران باشند و برنامه‌ای برای سفر در نظر نگرفته‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
بهرام قاسمی، در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به سوالی در ارتباط با خبر یکی از رسانه‌های غربی مبنی بر اینکه ظریف در دقایق آخر سفر خود به سوئیس برای شرکت در اجلاس داووس را لغو کرده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه ساختار جدید وزارت خارجه از روز یکشنبه اول بهمن در ابعاد وسیع اجرایی شدن آن آغاز شده است، آقای ظریف تصمیم گرفتند که با توجه به اهمیت این موضوع و همچنین برای نظارت و مدیریت بر روند آن در تهران باشند و برنامه‌ای برای سفر خارجی پیش‌بینی نکرده بودند.

براساس این گزارش، عصر امروز  خبرگزاری رویترز در خبری مدعی شد که وزیر امور خارجه ایران در دقایق آخر سفر خود به سوئیس را برای شرکت در اجلاس داووس را لغو کرده است.

 این خبرگزاری مدعی شد ایران برای اولین بار در طول سال‌های گذشته در اجلاس جهانی داووس نماینده نخواهد داشت و سوئیسی‌ها می‌گویند مشخص نیست علت لغو حضور ظریف با سخنرانی ترامپ در این اجلاس ارتباط دارد یا خیر.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین