کد خبر: ۵۰۶۱۴۲
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

خاتمی: هر چه بخواهیم موشک تولید می‌کنیم

خطیب نماز جمعه این هفته تهران تاکید کرد که در راستای قدرت بازدارندگی خود هر چه بخواهیم موشک تولید کرده و برد آن را بالا می‌بریم.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت الله سید احمد خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران با اشاره به ایام دهه فجر، گفت: 19 بهمن روز اعلام همبستگی هما فران در انقلاب اسلامی و دیدار تاریخی آنان با حضرت امام است که روز عجیبی بود.

وی افزود: من معتقدم با آن رژه‌ای که رفتند و سلامی که به نایب امام زمان (عج) دادند کمر طاغوت شکست و آن روز رژیم شاه مرگ را به چشم دید.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: نیروهای سپاه، ارتش و بسیج و نیروی انتظامی پیوسته بازوهای پرتوان این ملت بوده، هستند و خواهند بود و ما به وجود این عزیزان افتخار می‌کنیم.

خاتمی در ادامه با اشاره به راهبرد آمریکا در ایران و کشورهای اسلامی دیگر، اظهار کرد: کسانی که در آمریکا رییس‌جمهور می‌شوند در حقیقت آدم رو تابلو و تریبون هستند و برنامه‌ریزان کسان دیگری هستند و یک خط را هم دنبال می‌کنند. گاه یک نفر دموکرات می‌آورند و گاه یک نفر جمهوریخواه اما بازیگر کسان دیگری‌اند.

وی افزود: آنها قبل از روی کار آمدن اوباما گفتند که اگر ایران چهار کار را انجام دهد، روابط‌مان با آن حسنه خواهد شد و اگر این چهار کار را انجام ندهد باید به سمت براندازی رویم. اولین کار مدنظر آنها مهار کردن ایران در عرصه انرژی هسته‌ای بوده است.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران خاطرنشان کرد: در این عرصه آنچه که شد، شد و من تحلیلی در این رابطه ندارم اما به آمریکایی‌ها می‌گویم که نظام و مسئولین نظام اتفاق نظر دارند که مذاکره مجدد، اصلاح برجام، تطمیع و تکمیل برجام اتفاق نخواهد افتاد. این راهبرد قطعی ماست و در آن شک نکند.

خاتمی تاکید کرد: کاهش قدرت موشکی ایران برای اینکه خیال اسرائیل راحت باشد است اما من به صراحت و شفافیت می‌گویم که ما به دستور قرآن در عرصه سیاست بازدارندگی‌مان هر چه بتوانیم موشک تولید می‌کنیم و هر چه بخواهیم بردش را بالا می‌بریم.
ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین