کد خبر: ۵۱۱۳۲
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۸۵ - ۱۰:۰۵
حمله شدیداللحن وزیر خارجه اسراییل

تهران جایی در جامعه بین الملل ندارد

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش  آسوشیتدپرس، وزیر امور خارجه اسرائیل که در مجمع عمومی سازمان ملل صحبت می‌کرد گفت که جامعه بین‌المللی باید به علت فعالیت‌های هسته‌ای مشکوک ایران در مقابل این کشور بایستد.

وی در ادامه اظهارات بی‌پایه و اساس خود گفت: هیچ تهدید بزرگتری برای ارزش‌های ما جز تهدیداتی که رهبران ایران مطرح کرده‌اند وجود ندارد. آنها هولوکاست را انکار و مسخره می‌کنند، آنها مغرورانه و آشکارا در مورد تمایل خود به حذف اسرائیل از نقشه جهان صحبت می‌کنند و حالا با اقدامات خود (از سرگیری فعالیت‌های هسته‌ای) در جستجوی رسیدن به سلاح هسته‌ای برای به خطر انداختن منطقه و تهدید دنیا هستند.

اظهارات بی‌پایه و اساس وزیر امور خارجه اسرائیل در حالی بیان می‌شوند که تهران همواره بر صلح‌‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای خود تاکید کرده و بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز هیچ مدرکی دال بر غیر صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای این کشور پیدا نکرده‌اند.

لیونی همچنین برای توجیه اظهارات خود با اشاره به جنگ اخیر میان اسرائیل و حزب‌الله لبنان گفت: حمایت ایران از حزب‌الله لبنان، تهدیداتی که این کشور متوجه منطقه می‌کند را نشان داد. برای چنین رژیمی جایی در جامعه بین‌المللی وجود ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین