کد خبر: ۵۱۲۱۱۴
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱

نیمروی خود را خوشمزه و سالم‌تر کنید

با داشتن میزان پروتئین بالا تخم مرغ یکی از سالم‌ترین راه‌ها برای شروع روز شماست مگر آن که آن را بیش از اندازه در روغن سرخ کند اما تغییر نوع روغن مورد استفاده برای تهیه این صبحاانه می‌تواند آن را بسیار خوشمزه‌تر و سالم‌تر سازد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سلامت- روعن زیتون حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است و آلدئیدهای مضر کمتری در مقایسه با دیگر روغن‌ها تولید می‌کند و نیمروی خود را خوشمزه‌تر و سالم‌تر کنیدبه سرعت در تابه گرم می شود. می‌توانید با درست کردن نیمرو با این روغن آن را خوشمزه‌تر و سالم‌تر سازید. 

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ با داشتن میزان پروتئین بالا تخم مرغ یکی از سالم‌ترین راه‌ها برای شروع روز شماست مگر آن که آن را بیش از اندازه در روغن سرخ کند اما تغییر نوع روغن مورد استفاده برای تهیه این صبحاانه می‌تواند آن را بسیار خوشمزه‌تر و سالم‌تر سازد. 

روزنامه «دیلی میل» در این‌باره می‌نویسد: استفاده از روغن زیتون به جای روغن‌های گیاهی یا آفتابگردان می‌تواند این اطمیان را به شما بدهد که آنتی اکسیدان‌های ضروری تخم مرغ را دریافت می‌کنید. 

استفاده از روغن‌های گیاهی برای سرخ کردن غذا ممکن است برای سلامتی شما مضر باشد چرا که ماده شیمیایی سمی به نام آلدئید را در طول فرایند گرم شدن تولید می‌کنند. رغن زیتون آلدئید کمتری در مقایسه با سایر روغن‌های گیاهی تولید می‌کند. 


نیمروی خود را خوشمزه‌تر و سالم‌تر کنید
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین