کد خبر: ۵۲۰۰۵۵
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴

افتتاح هم‌زمان چندین پروژه زیربنایی و اقتصادی به دستور رئیس‌جمهور

پروژه‌های زیربنایی و اقتصادی آذربایجان‌شرقی به صورت ویدیو کنفرانس به دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد.
آفتاب‌‌نیوز :
در جلسه توسعه، برگزیدگان و افتتاح همزمان پروژه‌های زیربنایی و اقتصادی که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، ۱۴ پروژه در بخش کشاورزی و ۱۶ طرح در بخش صنعت و معدن افتتاح یا عملیات احداث آن به دستور رئیس‌جمهور آغاز شد.

افتتاح ۷۰ طرح بهداشتی و درمانی، آغاز احداث بیمارستان یک هزار تخت خوابی در تبریز، افتتاح دانشکده فنی و مهندسی در مرند، افتتاح سه پروژه گردشگری، افتتاح چهار پروژه در ارس و بهره‌برداری از پروژه‌های زیرساختی به دستور دکتر روحانی انجام شد.

همچنین تفاهم‌نامه دو جانبه مابین استانداری آذربایجان‌شرقی و صندوق توسعه و شکوفایی، تفاهم‌نامه چند جانبه برای بهبود فضای کسب و کار دانش بنیان مابین استانداری و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و تفاهم‌نامه دو جانبه برای تبدیل شهرک صنعتی بعثت به شهر صنعتی تبریز مابین استانداری و صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران منعقد شد.

«مجید خدابخش» استاندار آذربایجان‌شرقی در این جلسه گفت: حضور باشکوه مردم آذربایجان‌شرقی برای دیدار با رئیس‌جمهور نشان داد که مردم آذربایجان علی‌رغم دسیسه‌ها و مشکلات دی ماه و ابتدای سال جاری هم‌چنان به ارزش‌های انقلاب پایبند بوده و پشتیبان ولایت فقیه و دولت تدبیر و امید هستند.

وی ادامه داد: این حضور مردم به ترامپ و همفکران او که در آستانه‌ی تصمیم در خصوص برجام قرار دارند هم حاوی پیام بود.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین