کد خبر: ۵۳۰۴۳۸
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵
ورود سالانه 400 هزار پرونده به دستگاه قضایی گلستان

واکنش امام جمعه گرگان به نامه درخواست مذاکره ایران با ترامپ/دشمن می‌خواهد گلوی ایران را فشار دهد

امام جمعه گرگان با اشاره به نامه‌ای که توسط یک عده افراد در داخل و خارج از کشور تهیه ‌شده و پیشنهاد مذاکرات با رئیس‌ جمهور آمریکا را دارند، گفت: امضاءکنندگان این نامه درک درستی از شرایط ندارند.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت الله سید «کاظم نورمفیدی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گرگان اظهار کرد: مذاکره با شخص و کشوری که به ‌هیچ‌ وجه به تعهدات خود عمل نمی‌کند امکان‌پذیر نیست، چون ما تجربه مذاکرات داشتیم و طبق اعلام آژانس بین‌المللی ایران به همه تعهدات خود عمل کرد اما این آمریکا بود که به وعده‌های خود عمل نکرد.

وی افزود: ترامپ هر وقت منافعش اجازه دهد بدون شک تعهدات را زیرپا گذاشته و برایش هیچ چیز و هیچ کس مهم نیست.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به این‌که امروز با جنگ اقتصادی رو به ‌رو هستیم، تصریح کرد: دشمن می‌خواهد گلوی ایران را فشار دهد تا مردم در شرایط دشوار تحریم، آستانه صبر و تحملشان به پایان برسد. در این شرایط برخی با خریدهای بزرگ، احتکار و مسائل دیگر، اوضاع بازار را به هم می‌ریزند و در واقع در حال ریختن آب به آسیاب دشمن و کمک به چرخیدن سریع این آسیاب می‌کنند.

نورمفیدی با اشاره به اهمیت مسأله بحران آب، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون استان گلستان با بحران آب مواجه است که باید خود را در مقابل این بحران حفظ کنیم. باید فرهنگ استفاده بهینه از آب افزایش یابد، در غیر این صورت با بحران مواجه خواهیم شد.

به گزارش ایسنا، امام جمعه گرگان با اشاره به ورود سالانه 400 هزار پرونده به دستگاه قضایی گلستان،‌ یادآور شد: ورود این تعداد پرونده نشان‌دهنده پایین آمدن تحمل، سعه صدر و اعتماد عمومی است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین