کد خبر: ۵۴۰۰۵۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶

دو شهری که باید در آنها خوش بگذرانید!

شما می‌توانید در همین روز‌های گرم تابستانی با انتخاب هر یک از پروازهای قطر، ماهان و عمان ایر به همراه تور‌های مختلف که همگی دارای ترنسفر رایگان فرودگاهی نیز هستند به راحتی به هتل زیبای خود برسید.
آفتاب‌‌نیوز :
سفر تابستانه به ترکیه و تایلند انتخابی هوشمندانه و بصرفه است علت آن هم این است که این مناطق یکی از گردشگر پذیرترین مناطق دنیا هستند که با بسیاری از امکانات رفاهی و تفریحی برای همه سنین آماده پذیرایی هستند. اگر شما به همراه خانواده و دوستانتان تصمیم به سفر دارید یکی از این دو مقصد بهترین انتخاب‌های پیش روی شماست. 

تور استانبول؛ گردش دریایی در آب‌های آسیایی اروپایی 

در تور استانبول گردش‌های دریایی را از قلم نیاندازید. زیرا سفر به استانبول بدون کروز بسفور تجربه‌ای ناقص خواهد بود. گشت و گذار در آب‌های زیبا و دیدن مناظر زیبای شهر، عمارت‌های قدیمی و کاخ‌ها خاطره‌ای به یاد ماندنی برایتان رقم خواهد زد.

دو شهری که باید در آنها خوش بگذرانید!

خیلی به صرفه و با بودجه کم هم می توانید به این سفر بروید تور‌های آژانس آویسا با پروز‌های قشم ایر برنامه ریزی می‌شوند که البته تمام این تور‌ها برای گردشگران دارای ترنسفر فرودگاهی نیز هستند در کل به دلیل چارتر بودن این پرواز‌ها خلیلی با قیمت مناسبی تور‌ها عرضه می‌شوند. 

برای انتخاب هتل می توانید از میان هتل‌های سه ستاره و چهار ستاره تقسیم و سلطان احمد یک گزینه مناسب انتخاب کنید و با جمعی از عزیزانتان در این هتل‌ها اقامت دلچسبی را تجربه کنید.

در این شهر لذت تجربه غذاهای لذیذ ترکی را از دست ندهید دونر کباب، کوفته ایچی وانواع دلمه‌های مختلف را امتحان کنید. اگر غذاهای دریایی دوست دارید حتما ایزگارا بالیک را نوش جان کنید. این غذا از کباب انواع ماهی‌ها مثل ماهی کولی و ماهی سفید بسته به فصل صیدشان درست می‌شود. 

برای خرید در خیابان استقلال می توانید نمایندگی انواع برند‌های ترکی را ببینید و یا به مراکز خرید بزرگ این شهر مانند گرند جواهر و پالادیوم بروید اما دیدن گرند بازار استانبول جدای از جنبه تجاری از زیبایی‌های این شهر است، نقش و نگار آبی رنگ آن در سقف و ستون‌ها و دیدن مردم این شهر برای هر گردشگری جالب توجه است. این بازار بزرگ سنتی که بیش از ۵۰۰ سال قدمت دارد یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مسقف دنیا نیز محسوب می‌شود.

برای شنا و قدم زنی در ساحل ماسه‌ای به غیر از ساحل‌های معروف استانبول انتخاب دیگری نیز دارید؛ به جزیره بیوک آدا بروید و در جزیره ای بی ماشین با مردم محلی کالسکه سواری کنید. 

در استانبول به همه خوش می‌گذرد با کارشناسان آژانس آویسا تماس بگیرید و برای خرید این سفر اقادام کنید و روزهایی شاد را در استانبول بگذرانید. 

دو شهری که باید در آنها خوش بگذرانید!

تور تایلند؛ دیدن معبد‌های تماشایی بانکوک

بیشتر گردشگران تور تایلند تنها به بازدید از سه معبد بسیار معروف وات پرا کائو، وات آرون و وات فو می‌روند اما بانکوک بیش از ۴۰۰ معبد دارد که اگر از دوست داران بناها و معماری قدیمی باشید هم مجموعه خوبی برای دیدن است و هم مجموعه خوبی برای عکاسی بحساب می‌آید. 

اما نکته مهم تایلند این است که در تمام شهر‌هایش خوش گذرانی منتظر شماست. 

 یکی از بهترین تجاربی که بانکوک به گردشگران خود هدیه می‌دهد، خریدهای فوق‌العاده در انواع بازارهای خیابانی تا مراکز خرید لاکچری است، مرکز خرید آنیون مال بین مردم محلی بسیار محبوبیت دارد و اجناس باکیفیتی را به قیمت بسیار مقرون به صرفه عرضه می‌کند. اگر قبلابه پلاتینیوم مال رفته باشید و با قیمت‌هایش آشنا باشید می توانید در نظر بگیرید که آنیون مال ارزان‌تر است.  

آژانس آویسا با برنامه ریزی دقیق تور‌ تایلند سعی کرده تمام مناطق دیدنی این کشور را به صورت تور ترکیبی و یا حتی به صورت تور مستقل برای شما برنامه‌ریزی کند. شما می توانید علاوه بر بانکوک یکی از شهر‌های ساحلی پوکت یا پاتایا را انتخاب کنید یا می‌شود در کل مدت سفر در این شهر‌های ساحلی اقامت کنید و در بهترین سواحل شرق آسیا لم بدهید و آفتاب بگیرید. 

ساحل کاتا در پوکت بسیار معروف است، شما به تنها چیزی در که اینجا نیاز دارید حوله برای ساحل است. درختان نخل، سواحل سفید و نرم و غرفه‌های فراوان خوراکی‌های خوشمزه از کاتا یکی از محبوب‌ترین سواحل پوکت را می‌سازد.

شما می‌توانید در همین روز‌های گرم تابستانی با انتخاب هر یک از پروازهای قطر، ماهان و عمان ایر به همراه تور‌های مختلف که همگی دارای ترنسفر رایگان فرودگاهی نیز هستند به راحتی به هتل زیبای خود برسید. 

با توجه به اینکه تایلند کشور ارزانی ‌است با خیال راحت هتل انتخاب کنید و در هتل‌های زیبای سه ستاره تا پنج ستاره تایلندی اقامت کنید. در بانکوک هتل سه یا چهار ستاره مناسب است اما توصیه می کنیم درشهر‌های ساحلی هتل پنج یا نهایت چهار ستاره خوب انتخاب کنید و از امکانات بسیار خوب این هتل‌ها بهرمند شوید. 

تابستان امسال را با هیجان انگیز‌ترین کشور آسیا در تور تایلند شروع کنید؛ با کارشناسان سفر آژانس آویسا تماس بگیرید و راهی این سفر جذاب شوید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
0
1
درایران گجا خوش بگرانیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
0
1
دلار 10500 تومنی و خوش گذرونی ؟ دلت خوشه حرفا میزنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
0
1
دیگه سفر داخلی هم نمیتونیم بریم.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین