کد خبر: ۵۴۶۹۹۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷
برایان هوک گفته است "زمانی می‌رسد که ایران باید هزینه – فایده اقداماتش را در نظر بگیرد."

رئیس گروه آمریکایی "اقدام ایران": آماده‌ امتیاز دادن به ایران هستیم| آنها به میز مذاکره برمی‌گردند!

«برایان هوک» رئیس گروه موسوم به «اقدام ایران» در وزارت امور خارجه آمریکا روز شنبه با تکرار خواست مقام‌های این کشور برای مذاکره با تهران گفت: اگر مقام‌های ایرانی تصمیم به اتخاذ مسیر متفاوتی بگیرند، آماده‌ایم برای ارائه امتیازهای بسیار گفت وگو کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
هوک در گفت وگویی با روزنامه «الشرق الاوسط» بار دیگر با انتقاد از سیاست‌های دولت پیشین آمریکا و تکرار اتهام‌ها علیه ایران در منطقه، گفت: توافق هسته‌ای با ایران به عنوان یک معاهده ثبت نشد، چرا که حمایت کنگره آمریکا را نداشت و زمانی که «باراک اوباما» کاخ سفید را ترک کرد، از اعتبار قانونی ساقط شد.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ هوک در بخش دیگری از صحبت‌های روز شنبه خود مدعی شد: تهدیدها از جانب ایران بسیار بزرگتر از موضوع هسته‌ای است و دارا بودن‌ زرادخانه‌‌ای از موشک‌های مختلف، تهاجمات دریایی، حملات سایبری، صدور انقلاب، ایجاد وحشت در دیگر کشورها، بی‌ثبات‌سازی همسایه‌ها، گروگان‌گیری، اقدام به ترور، بمب گذاری و ربایش را هم شامل می‌شود.

این دیپلمات آمریکایی که کشورش کارنامه سیاهی در جنگ‌افروزی، فروش سلاح، تجاوز به خاک دیگر کشورها و نقض حقوق بشر دارد، در ادامه اتهام‌زنی‌های خود گفت که ایران خواستار «تکرار مدل لبنان» در منطقه است.

وی در پاسخ به این سوال که دولت آمریکا چه برنامه‌ای برای مذاکره احتمالی با تهران دارد، گفت: حوزه‌هایی را که مایل به گفت وگو درخصوص آن‌ها هستیم، تعیین کرده‌ایم که بخشی از آن، مرتبط با همه مواردی است که منافع مثبت آن به مردم ایران می‌رسد.

هوک در ادامه ادعاهای خود، بار دیگر با تکیه به ادبیات تهدید گفت: شاید ایرانی‌ها الان مایل به مذاکره نباشند، اما تجربه تاریخی نشان داده است، زمانی که این کشور تحت فشار قرار بگیرد، به میز مذاکره برمی‌گردد.

وی با ادعای «عدم وجود مدیریت صحیح اقتصادی در ایران و هزینه‌تراشی فعالیت‌های منطقه‌ای تهران» گفت: زمانی می‌رسد که حکومت ایران باید هزینه – فایده اقداماتش را در نظر بگیرد.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
گل افشان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
3
0
با سلام هر وقت آمریکا و هم پیمانانشان پایگاههایشان را در جهان جمع کردند و ضرابخانه های هسته ایشان را نابود کردند و توان هسته ایشان را به صفر رساندند و موشکاهایشان را نابود کردند و دیگر موشک نساختند و دشمنیها در دنیا پایان یافت و سلطه استکبار ظالم در دنیا پایان یافت، آن موقع ایران هم فکر می کند چه کاری باید انجام دهد.
سراج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
3
0
سلام - شما چرا این چرندیات را بازگو می کنید. شما هم شدید سخنگوی شیطان بزرگ. لا حول ولا قوت....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
3
0
اين آرزو را تيم خبيث ترامپ و بولتون و پمپئو به گور خواهند برد. انشاا.. يانکي ها چيزهايي را خواهند فهميد که از درک ان عاجزبوده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
اگه امریکایی ها اهل مذاکره بودند به همون برجام عمل میکردند واقعا خنده داره که دم از مذاکره میزنند امروز امریکا در نزد مردم ایران بسیار منفور شده
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین