کد خبر: ۵۵۵۶۶
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۸۵ - ۱۳:۳۵
حمید رضا حاجی بابایی:

اعدام صدام پرونده آمریکارا دفن کرد

آفتاب‌‌نیوز :  حمیدرضا حاجی بابایی عضو هیات رئیسه مجلس هفتم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب درخصوص اعدام صدام حسین گفت: صدام به عنوان جنایتکار و عامل جنایت اعدام شد در حالی‌که قسمت‌ عمده‌ای از پرونده‌های وی مکتوب ماند.
نماینده همدان تصریح کرد: پرونده جنایت «صدام» پرونده جنایات «آمریکا» و بسیاری از دولتمردان و سیاستمدارانی است که بر جهان حکومت می‌کنند. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هفتم افزود: این افراد فکر می‌کردند با دفن صدام ، پرونده جنایت آنها نیز دفن می‌شود در حالی‌که پرونده آنها در مقابل چشم دنیا باز است و مردم جهان خود آنها را محاکمه می‌کنند. 

حاجی بابایی تاکید کرد: فشار آمریکا باعث شد  که بسیاری از اتهامات «صدام» مطرح نشود و در این مورد جهان به قضاوت خواهند نشست. 

وی با اشاره به اینکه «برای اولین بار است که یک دیکتاتور اعدام شده» اظهار داشت: دیکتاتوری که حامی آن آمریکا است، اعدام شد بدون اینکه پرده از پرونده حملات شیمایی به ایران ،حلبچه، کویت و صدها جنایت صدام در عراق که حامی این اقدامات آمریکا و کشورهای بزرگ بوده بر گرفته شود. 

عضو هیات رئیسه مجلس هفتم گفت: اعدام «صدام» مردم را خوشحال کرد ولی هنوز رمز و راز جنایت‌های وی در چشم جهانیان ناگشوده است هر چند مطمئنم که بالاخره این موارد نیز روزی برای مردم روشن خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین