کد خبر: ۵۷۴۵۷۲
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

خبر «تشکیل شورای رهبری» از کجا آمد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: خبر منتشر شده از سوی برخی از رسانه‎ها درباره تشکیل شورای رهبری صحت ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت‎الله یوسف طباطبایی‎نژاد عضو مجلس خبرگان رهبری درباره انتشار خبری به نقل از وی پیرامون اینکه مقام معظم رهبری دستور دادند تا شورای رهبری تشکیل شود اظهار کرد: این خبر دروغ محض است و از سوی کانال تهران‌نیوز که اسرائیلی است منتشر شده بود.

به گزارش ایسنا به نقل از خبر فوری، وی افزود: بنده این خبر را تکذیب کردم و تکذیبه آن را در سایت خود منتشر کردم از این رو نقل قولی که از سوی من در این راستا منتشر شده بود یک کلمه‎اش هم درست نبود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: تا به امروز نه پیشنهادی از سوی مقام معظم رهبری و نه اعضای مجلس خبرگان برای تشکیل شورای رهبری مطرح نشده است و بنده خودم ذاتاً با شورای رهبری هیچ وقت موافق نبودم.

طباطبایی‎نژاد خاطرنشان کرد: رهبر مثل ائمه که همه یک نفر بودند یکی است و حتی زمانیکه امام حسن و امام حسین هردو امام بودند فرمان دست یک نفر بود از این رو در تمام دنیا فرمانده و رهبر یک نفر است و اصلاً ایجاد شورای رهبری معنایی ندارد.

وی تاکید کرد: کانال خبری تهران‌نیوز بدون اینکه با من مصاحبه‎ای داشته باشد این خبر را منتشر کرده است و عکس من را نیز در زیر این خبر قرار داده است در حالی که این خبر کذب محض است.

شب گذشته آیت الله مجتهد شبستری نیز در گفت‌وگویی خبر تقاضای مقام معظم رهبری برای تشکیل شورای رهبری و انتخاب جانشین وی را تکذیب کرده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین