کد خبر: ۵۷۵۰۱۷
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹

معاون ترامپ ایران را به نازی‌ها تشبیه کرد

معاون رئیس ‌جمهور آمریکا پس از دیدار از اردوگاه کار اجباری در لهستان در سخنانی ایران را به نازی‌ها تشبیه کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
«مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا روز جمعه و در حالیکه از ورشوی لهستان در حال پرواز به سوی مونیخ آلمان بود، ایران را به نازی‌ها تشبیه  کرد.

وی که پیش از ترک لهستان از اردوگاه کار اجباری آشویتس‌ بازدید کرده بود، مدعی شد: ما رژیمی در تهران داریم که با تهدیدات مرگ‌بار و تنفر ضد یهودیت زننده که نازی‌ها در اروپا به آن جان بخشیدند، تنفس می‌کند.

معاون رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد که رفتن به آشویتس‌ عزم وی برای جهانی آزاد و مخالفت با هرگونه تنفر زننده و مقابله با تهدیدات زمانه را افزایش داده است.

پنس پیشتر و در جریان کنفرانس ضد ایرانی ورشو از کشورهای اروپایی خواسته بود تا از آمریکا در خروج از برجام پیروی کنند تا فشارها علیه ایران تشدید یابد.

معاون رئیس جمهور آمریکا در نشست ورشو گفته بود: «رئیس‌جمهور (آمریکا) درباره این مسائل با صدایی رسا صحبت کرد، آمریکا را از توافق (برجام) خارج کرد و در حال رهبری مواضعی است که به نظر ما در حال تغییر دادن روند تحولات در سراسر این منطقه (غرب آسیا) است و امروز ما رهبران سراسر اروپا و جهان عرب را به ایستادن در کنارمان فرا می‌خوانیم و از آنها می‌خوانیم با خروج از توافق هسته‌ای ایران، در کنار امنیت و صلح در منطقه و مردم ایران بایستند».
فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین