کد خبر: ۵۷۶۲۳۸
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴

تحقیر اتلتیکومادرید توسط رونالدو + عکس

کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره تیم فوتبال یوونتوس در جریان و بعد از بازی شب گذشته یوونتوس مقابل اتلتیکو، حریف را تحقیر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
کریستیانو رونالدو که تابستان اخیر در ازای 112 میلیون یورو از رئال مادرید جدا و به راه‌راه پوشان تورین ملحق شد، شب گذشته (چهارشنبه) برای اولین بار پس از جدایی‌اش از جمع کهکشانی‌ها به مادرید بازگشت تا با پیراهن یوونتوس مقابل اتلتیکومادرید در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود.

در جریان این بازی که در نهایت به برتری 2 بر صفر روخی‌بلانکو انجامید، هواداران اتلتیکومادرید بارها از روی سکوهای ورزشگاه واندا متروپولیتانو به فوق‌ستاره پیشین رئال مادرید توهین کردند که کریستیانو رونالدو 34 ساله هم پاسخ توهین آنها را بی‌جواب نگذاشت و با نشان دادن پنج انگشت دست خود به آنها یادآوری کرد که او پنج عنوان قهرمانی دارد و اتلتیکو عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان ندارد.

تحقیر اتلتیکومادرید توسط رونالدو + عکس

تحقیر اتلتیکومادرید توسط رونالدو + عکس

موضوع اما به اینجا ختم نشد و فوق‌ستاره یوونتوس پس از پایان بازی در میکسدزون - منطقه مخصوص مصاحبه خبرنگاران با بازیکنان - در حالی که در حال رد شدن از آنجا بود با نشان داد پنج انگشت دست خود به خبرنگاران و سپس مشت کردن دست خود، گفت: «من پنج عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان کسب کرده‌ام، اتلتیکو صفر».

رونالدو در سال 2008 با منچستریونایتد قهرمانی در لیگ قهرمانان را تجربه کرد و سپس با رئال مادرید چهار عنوان قهرمانی در این تورنمنت را کسب کرد که دو قهرمانی آن با پیروزی به همراه رئال مقابل اتلتیکو در فینال سال‌های 2014 و 2016 بوده است.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین