کد خبر: ۵۷۶۳۰۶
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

پرداخت بیش از ۲۰۰ میلیون بابت خودرویی که هنوز تحویل داده نشده است!

اینجانب با فشار نمایندگی و جلوگیری از ضرر احتمالی مبلغ حدود ۱۳۳ میلیون تومان را درتاریخ ۱۶اردیبهشت ۹۷ پرداخت نمودم. حال با گذشت 10 ماه از تاریخ تکمیل وجه شرکت پاسخگوی تعهد خود نمی‌باشد و مدعی است که خودروها توسط قوه قضاییه در گمرک سلفچگان قم توقیف می‌باشند.
آفتاب‌‌نیوز :
یکی از مخاطبان در مطلبی که برای آفتاب‌نیوز ارسال کرده، نوشته است: اینجانب درتاریخ ۲۵ شهریورماه ۹۶ طی قراردادی با نمایندگی آسان موتور نماینده رسمی هیوندای در ایران مبلغ ۷۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال بابت خرید یک دستگاه خودرو النترا ۲۰۱۸ پرداخت کرده‌ام. طبق قرارداد تحویل خودرو ۹۰ روز کاری از تاریخ ثبت‌نام و رقم کل آن حدود ۱۵۰ میلیون تومان می‌باشد.

بعد از گذشت حدود ۸ ماه از تاریخ ثبت‌نام، طی تماس از نمایندگی با این عنوان که دعوتنامه تکمیل وجه صادر شده است، مبلغ کل قرارداد به رقم ۲۱۵ میلیون تومان افزایش یافت. اینجانب با فشار نمایندگی و جلوگیری از ضرر احتمالی مبلغ حدود ۱۳۳ میلیون تومان را درتاریخ ۱۶اردیبهشت ۹۷ پرداخت نمودم. حال با گذشت 10 ماه از تاریخ تکمیل وجه شرکت پاسخگوی تعهد خود نمی‌باشد و مدعی است که خودروها توسط قوه قضاییه در گمرک سلفچگان قم توقیف می‌باشند. 

سخن من با مسولان قضایی این است که اکر شرکت تخلفی کرده است نباید مشتری نهایی را به جای شرکت اصلی مجازات نمود. لازم به ذکر است که اینجانب تاکنون با سازمان حمایت مصرف‌کننده مجلس، کمیسیون صنایع اصل نود، حوزه ریاست قوه قضاییه، وزارت صمت و وزارت اطلاعات مکاتباتی داشته‎ام که متاسفانه نتیجه‌ای در برنداشته است. 

*اسناد و مدارک ادعای این شهروند در آفتاب‌نیوز موجود است.

آفتاب‎نیوز همچنین آماده انتشار پاسخ شرکت و نهادهای مربوطه است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین