کد خبر: ۵۸۰۸۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹

جنجال برخورد تحقیرآمیز با پاکبانان

اعتراض‌ها به این تصاویر آنقدر بالاگرفت که فرماندار دشتستان هم نسبت به این ماجرا واکنش نشان داد و در گفت‌و‌گو با ایرنا عنوان کرد: «به شهردار تذکر دادم و بناست تا هفته آینده شهرداری مراسمی برگزار کند، پاکبانان عزیز همگی دور میز بنشینند و از آنها تقدیر شود.»
آفتاب‌‌نیوز :
روز گذشته انتشار تصاویر مراسم تجلیل شهردار برازجان که در آن مدیران و مسئولان شهری روی صندلی و پاکبانان حاضر در مراسم روی زمین نشسته بودند در فضای مجازی حاشیه ساز شد.

این تصاویر آنقدر ناراحت کننده بود که واکنش تند کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت تاجایی که تعداد زیادی از آنها با هشتگ برازجان این اقدام شهرداری را تأسف برانگیز عنوان کردند و نوشتند: «یعنی کارکنان شهرداری برازجان پیش خودشون فکر نکردن کارشون چقدر زشت هست؟ خجالت نکشیدید؟ چه قدر می‌‌توان انسان‌ها را از برج عاج نگاه کرد.»

 پس از این حملات به صفحه شخصی شهردار برازجان در فضای مجازی، او با انتشار پستی در اینستاگرام خود نوشت: «پاکبانان شهرداری میزبان این مراسم بوده‌اند.  دست این عزیزان را می‌بوسم و هرگز در ذهنم، برای خودم جایگاهی بالاتر از این زحمتکشان متصور نیستم.»

اعتراض‌ها به این تصاویر آنقدر بالاگرفت که فرماندار دشتستان هم نسبت به این ماجرا واکنش نشان داد و در گفت‌و‌گو با ایرنا عنوان کرد: «به شهردار تذکر دادم و بناست تا هفته آینده شهرداری مراسمی برگزار کند، پاکبانان عزیز همگی دور میز بنشینند و از آنها تقدیر شود.» این موضوع در حالی از سوی فرماندار مطرح شد که «محمدحسن محمدی»، شهردار برازجان در گفت‌و‌گو با «ایران» دریافت تذکر از سوی فرماندار را تکذیب کرد و گفت: «از کسی تذکر نگرفته ام. دیشب به خاطر حملات کاربران فضای مجازی تا صبح نخوابیدم و خودم از کارگر‌ها و مردم در صفحه اینستاگرامم عذرخواهی کردم.»

وی درباره این ماجرا توضیح داد: «25 اسفند روز بزرگداشت شهید باکری است و از آنجایی که ایشان شهردار ارومیه هم بودند روز شهردار هم نامیده می‌شود. به همین دلیل تعدادی از همکاران و پاکبان‌ها برای من مراسمی ترتیب دادند که در آنجا من مهمان بودم.

مراسم در اتاقی برگزار شد که هم نمازخانه شهرداری و هم سالن جلسه است بنابراین کسانی که روی زمین نشسته بودند در حقیقت روی فرش نمازخانه نشسته بودند.

محمدی ادامه داد: پاکبان‌های عزیز جزو کسانی بودند که مراسم را ترتیب داده بودند و برای همین روی زمین نشسته بودند. البته برخی از مهندسان شهرداری و به اصطلاح کت و شلواری‌ها هم در کنار آنها نشسته بودند و در برخی از تصاویر این موضوع را می‌توان ثابت کرد.»

شهردار برازجان معتقد است خودش از پرسنل کارگری و 16 سال در قسمت عمرانی شهرداری مشغول به کار بوده است. به همین دلیل، خودش را جزو جامعه کارگری می‌داند و به هیچ وجه موافق بی‌احترامی به آنها نیست.

محمدی حتی شب گذشته وقتی تصاویر مراسم را دیده متأسف شده و در این باره می‌گوید: «خودم از دیدن تصاویر تعجب کردم و مطمئنم این کارها مغرضانه و با هدف تخریب من منتشر شده است. چطور می‌شود که 3 ماه پیش وقتی من روی زمین در همین سالن نشسته بودم تصویری در فضای مجازی پخش نشد؟ من حتی از وجود چنین مراسمی با خبر نبودم و وقتی به جلسه آمدم نسبت به نشستن همکارها تذکر دادم.»

در همین راستا حتی فیلمی در فضای مجازی پس از پخش این تصاویرمنتشر شد که نشان می‌داد کارگرها نسبت به نرفتن شهردار به محل کارش اعتراض کردند وگفتند تا او به ساختمان شهرداری نرود کارشان را شروع نمی‌کنند.

محمدی در این خصوص می‌افزاید: «من خودم را جزو این کارگران می‌دانم و با خیلی هایشان رابطه صمیمی دارم.

آنقدر از نظر عاطفی به هم وابسته هستیم که وقتی دیربه محل کار آمدم خیلی هایشان تا قبل از رسیدن من کارشان را شروع نکردند.» 

منبع: روزنامه ایران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
0
3
یک عمر با ملت این طور برخورد می شود . اونوقت شما طوری رفتار می کنید که انگار چیز عجیبی اتفاق افتاده.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین