کد خبر: ۵۸۲۰۷۷
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰

بازگشت 75 کودک گمشده مسافران به آغوش خانواده

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز امسال تاکنون 75 کودک گمشده مسافران، توسط ماموران این فرماندهی به خانواده هایشان تحویل شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ رضا اسماعیلی عنوان کرد: خانواده‌های این کودکان اذعان داشتند که به فرزندانشان آموخته اند نیروی انتظامی را امین و مطمئن بدانند.

وی افزود: نیروی انتظامی این شهرستان همگام و همراه با مسئولان ستاد خدمات سفر این شهرستان به شکل شبانه روزی، همه توان و تلاش خود را برای خدمت رسانی و تأمین امنیت و آرامش هموطنان به کار می‌برند.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم خاطرنشان کرد: از هموطنان و اهالی این شهرستان و همچنین گردشگران درخواست می‌شود از زینت کردن کودکان به طلا و وسایل قیمتی اجتناب نموده و شماره تلفن همراه خود را در یادداشتی به فرزندان خود تحویل دهند تا در زمان گم شدن با مشکل مواجه نشوند.

وی تاکید کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش‌های سیل آسا، این فرماندهی آمادگی لازم برای امدادرسانی به مسافران و گردشگران نوروزی را دارد و در این ارتباط موارد لازم به مجموعه‌ی نیروهای شهرستان ابلاغ شده است.

فرمانده انتظامی دیلم گفت: رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، سلامت سفر خود و سرنشینانشان را تضمین نمایند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ رضا اسماعیلی یادآور شد: از هموطنان انتظار می‌رود در شرایط جوی نامساعد از سفرهای غیرضروری بپرهیزند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین