کد خبر: ۵۸۴۹۱۸
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶

سریال‌های این شبهای تلویزیون؛ سه کمدی و یک درام

در شب‌های بهاری نیمه دوم فروردین، تلویزیون، پخش سه سریال کمدی و یک مجموعه ملودرام را تدارک دیده است.
آفتاب‌‌نیوز :  یکی از گلایه‌های کارشناسان، منتقدان و بسیاری از مردم در چند سال گذشته، این بود که چرا پخش برنامه‌های طنز و سریال‌های کمدی از تلویزیون کم شده است. گاهی اوقات غذا آن قدر شور می‌شد که به طور همزمان، چند مجموعه درام روی آنتن می‌رفت.

بر اساس همین تجربه، تلویزیون پس از پایان پخش نوروزی خود، روند نمایش سریال‌های کمدی را استمرار داده است، طوری که هم اکنون از چهار مجموعه در حال پخش در تلویزیون، سه اثر، طنزآمیز هستند و یک مجموعه نیز، در قالب ملودرام تدارک دیده شده است. این مجموعه‌ها در قالب طنز، به موضوعات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کشور از زاویه دید سیاست‌های صداوسیما می‌پردازند.

از جمله این سریال‌ها باید به «شرایط خاص» اشاره کرد که هر شب از شبکه سه سیما به نمایش در می‌آید. این سریال به کارگردانی وحید امیرخانی، هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن می‌رود. چالش‌های اقتصادی و مشکلات کارگران و کارفرمایان از مضامین محوری این سریال است. بازیگرانی چون پروانه معصومی، کامبیز دیرباز، بهرام افشاری، نادر سلیمانی، سیروس گرجستانی، مریم سعادت، سوگل قلاتیان، اسدالله یکتا، شهره سلطانی و ... در این سریال نقش آفرینی می‌کنند.

دومین سریال شبانه سیما با عنوان «روزهای بی قراری ۲» از ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو پخش می‌شود. این سریال به کارگردانی کاظم معصومی، در ادامه فصل اول این سریال، به ماجراهای یک زن جوان به نام سارا می‌پردازد. وی در فصل اول سریال از همسر خودش جدا می‌شود و در این فصل به رازهای جدیدی از زندگی خود پی می‌برد.

داستان «روزهای بی قراری» در شهرهای مختلفی چون مشهد، اصفهان و تبریز می‌گذرد و بازیگرانی چون افسانه بایگان، حمیدرضا آذرنگ، مجید واشقانی، فخرالدین صدیق‌شریف، سارا صوفیانی، مهتاج نجومی، کاظم هژیرآزاد، صفا آقاجانی و ... در آن بازی می‌کنند.

همچنین شبکه یک سیما، سریال طنز آمیز «دنگ و فنگ روزگار» را برای پخش در فصل بهار تدارک دیده است. داستان «دنگ و فنگ روزگار» به ارتباط دو دوست با بازی محمد نادری و سیروس گرجستانی برمی‌گردد. این دو طی شراکتی دچار مشکلاتی می‌شوند که ناچار هستند طی سال‌ها این مشکلات را پنهان کنند. همین مسئله باعث رقم خوردن اتفاقات مختلف طنز می‌شود.

علاوه بر سیروس گرجستانی و محمد نادری، بازیگران دیگری چون نیما شاهرخ‌شاهی، بیژن بنفشه‌خواه، زهره فکورصبور، محمد فیلی، غلامرضا نیکخواه، امیر غفارمنش، ساعد هدایتی، شیرین آقارضا کاشی، پانته‌آ مهدی‌نیا، سینا رازانی، زهرا داوودنژاد، مهری آل‌آقا، مریم شاه‌ولی، مینا نوروزی، ساقی زینتی، بیتا خردمند، عباس محبوب، طاهر علایی، فریده دریامج، ژیار محمدزاده، ساره صحرایی، ستاره صحرایی و ..... در «دنگ و فنگ روزگار» حضور دارند.

مجموعه «عطسه» به کارگردانی مهران مدیری نیز این شب‌ها ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. این مجموعه که قبلا در شبکه نمایش خانگی منتشر شده بود، شامل آیتم‌های مختلفی با موضوعات اجتماعی است و در آن طیف گسترده‌ای از بازیگران طنز، از جمله مهران مدیری، سیامک انصاری، سیدجواد رضویان، مهران غفوریان، سروش جمشیدی، فلامک جنیدی، سپند امیرسلیمانی، محمدرضا هدایتی، ساعد هدایتی، رامین ناصرنصیر، علی اوجی، الیکا عبدالرزاقی، نیما فلاح، سحر ولدبیگی، عارف لرستانی و ... بازی کرده‌اند.


خبر آنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین