کد خبر: ۵۸۵۸۹۶
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۵

گزارش بطحائی از وضعیت مناطق سیل‌زده در کمیسیون آموزش

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت که در جلسه امروز این کمیسیون وزیر آموزش و پرورش گزارش از وضعیت مناطق سیل‌زده در بُعد آموزشی و پرورشی ارائه کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
میرحمایت میرزاده در گفت‌وگو با ایسنا در توضیح جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: این جلسه با حضور وزیر آموزش و پرورش برای ارائه گزارشی از وضعیت مناطق سیل‌زده ارائه شد که طبق این گزارش مجموع خسارت‌ها در حوزه آموزش در مناطق سیل‌زده ۳۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی با بیان اینکه برنامه وزارت آموزش و پرورش آغاز عملیات ساخت و ساز در مناطق سیل‌زده قبل از شروع ماه مبارک رمضان است، گفت: طبق تدابیر اتخاذ شده دانش‌آموزان در کانکس و یا مدارس جا گرفته‌اند و تجهیزات آموزشی به آنها داده شده است.

به گفته میرزاده، استان‌های معین برای رسیدگی به آموزش و پرورش هر استان سیل‌زده تعیین شده است و تلاش شده که یک نوبت امتحانی اضافی برای مناطق سیل‌زده در تیر یا مرداد برگزار شود تا آنهایی که در خرداد نمره کافی را نگرفته‌اند مجدداً امتحان دهند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات با رد آمار یونیسف درباره دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در استان‌های سیل‌زده گفت که اعضای کمیسیون در جبران عقب‌ماندگی تحصیلی دانش‌آموزان تاکید داشتند و اینکه باید تعمیرات مدارس آسیب‌دیده نیز در اولویت قرار گیرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین