کد خبر: ۵۸۶۳۹۹
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴

4 کشته و 3 مصدوم در تصادف نیسان و پیکان+عکس

رئیس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی شهرستان اهر از فوت 4 نفر و 3 مصدوم در حوادث رانندگی جاده اهر – مشگین‌شهر خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
مرتضی حسین‌زاده در گفت‌و‌گو با تسنیم در اهر در تشریح حادثه رانندگی جاده اهر – مشگین‌شهر اظهار داشت: ساعت 15:49 دقیقه بعد از ظهر امروز پنج‌شنبه در پی برخورد خودرو سواری پیکان و نیسان وانت در جاده اهر – مشگین‌شهر 3 نفر در دَم جان باختند و 4 نفر مصدوم شدند که در نهایت یکی از مصدومین جان باخت.

رئیس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی شهرستان اهر افزود: مصدومان این حادثه به بیمارستان باقرالعلوم اهر شدند که به دلیل وخامت حال یکی از مصدومان، حین عمل جراحی در اتاق عمل جان باخت که مجموع فوتی‌های این حادثه به 4 نفر رسید.

به گزارش تسنیم، شهروندان از برخورد 4 دستگاه خودروی سواری در جاده اهر-تبریز خبر داده‌اند که هنوز جزئیاتی از این حادثه در دست نیست.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از برخورد چهار دستگاه خودروی سواری در جاده اهر-تبریز خبر داد، گفت: 2 نفر در این حادثه مصدوم شدند.

وحید شادی‌نیا سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی در تشریح برخورد چهار دستگاه خودروی سواری در جاده اهر-تبریز گفت: عصر امروز پنج‌شنبه بر اثر برخورد چهار دستگاه خودروی سواری پاترول، پراید، پژو 405 و نیسان وانت در جاده اهر-تبریز دو نفر مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی افزود: تکنسین‌های اورژانس یکی از مصدومان را سرپایی درمان کرده و مصدوم دیگر این حادثه را به بیمارستان امام رضا (ع) منتقل کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین