کد خبر: ۵۸۶۴۲۳
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۰

شفر: می‌توانیم قهرمان شویم/ صیادمنش ۱۰ میلیون دلاری می‌شود

سرمربی استقلال گفت: من شایعاتی درباره فروش صیادمنش را نمی‌دانم اما به مدیرعامل باشگاه پیشنهاد دادم که این بازیکن برای تیم حفظ شود چون تا دو سه سال دیگر ارزش او به ۱۰ میلیون دلار خواهد رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
وینفرد شفر، سرمربی استقلال در حاشیه تمرین روز پنج‌شنبه این تیم در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره بازی با الهلال عربستان اظهار کرد: نیمه اول برای ما سخت بود. ما خیلی در کار دفاعی خوب نبودیم و تعویض منطقه ما از راست به چپ و از چپ به راست خوب نبود. الهلال یک موقعیت در نیمه دوم داشت که تبدیل به گل شد. قدر فرصت‌های‌مان را ندانستیم. زمانی که تیم حریف ده نفره شد توپ را بیش‌تر به وینگرهای‌مان سپردیم.

او ادامه داد: کمی عصبی بودیم. آن دیدار یک بازی عادی برای ایرانی‌ها و عربستانی‌ها نیست. پیش از شروع فصل کسی برای ما شانسی در لیگ قهرمانان و لیگ برتر قائل نبود اما ۴ بازی تا پایان فصل داریم که اگر ببریم می‌توانیم قهرمان شویم. من به تیم و قدرتش و عشق به آن ایمان دارم. هواداران این تیم پشت سر ما هستند و ما را حمایت می‌کنند.

شفر درباره شانس قهرمانی تیمش در لیگ برتر گفت: من ۱۰ دقیقه پیش به بازیکنان گفتم باید تمرکز خود را روی بازی بعدی بگذاریم زیرا گذشته‌ها گذشته است. پدیده تیمی است که روی هوا بازی می‌کند و از زمین هم کمک می‌گیرد. این برای فوتبال ایران خوب است. در دیداری که در آزادی داشتیم شانس زیادی برای گلزنی نداشتیم و تنها مارکوس دو شانس گلزنی داشت. ما زمان کافی برای ریکاوری نداشتیم. من مطمئن نیستم کدام بازیکن بازی می‌کند. جای الله‌یار خالی است و امیدوارم بتواند دوباره بازی کند و با این سنش یکی از بهترین بازکنان است و برای فصل آینده او را نیاز داریم. ارزش او در بازار باید بیش از یک میلیون دلار باشد. اگر او در این تیم بماند مثل عمر عبدالرحمان (بازیکن تیم ملی امارات) بتوانم او را به تیم ملی ببرم و ارزشش هم به ۱۰ میلیون دلار برسد. او بازیکن خوبی است و با توجه به سنش می‌تواند یکی از گران‌قیمت‌ترین بازیکنان تاریخ ایران شود. من شایعاتی درباره فروش صیادمنش را نمی‌دانم اما چنین خبرهایی همیشه هست. من به مدیرعامل باشگاه پیشنهاد دادم که این بازیکن برای تیم حفظ شود و تا دو سه سال دیگر ارزش او به ۱۰ میلیون دلار خواهد رسید. در جلسه‌ای که با اعضای هیأت‌مدیره استقلال داشتم به آن‌ها گفتم می‌خواهم با بازیکنانم در این تیم بمانم.

وی درباره دیدار با پدیده و برگشت برای کورس قهرمانی اذعان کرد: امیدوارم. نمی‌توانم از الآن بگویم که اکنون بازی را می‌بریم اما باید با قدرت بازی کنیم و به دنبال گلزنی باشیم. البته پدیده تیم بزرگی است. تمرین ما از ۱۲ امروز آغاز شده است و باید نفرات اصلی فردا و بازیکنانی که تعویض خواهیم کرد را پیدا کنیم. اگر همه تمرکز خود را حفظ کنیم و حواس‌مان به چپ و راست و پشت سرمان نباشد، می‌توانیم بازی را ببریم.

سرمربی استقلال درباره سفر نکردن بیژن طاهری به امارات برای تمرین دادن سایر بازیکنان تصریح کرد: ما در گروه خود درباره این قضیه تصمیم گرفتیم که کدام مربی در تهران بماند و با سایر بازیکنان تمرین کند. من الآن زمان برای این مشکلات ندارم و باید روی عشقم یعنی استقلال تمرکز کنم. در پایان فصل مصاحبه‌ای را انجام خواهم داد و درباره مشکلات خواهم گفت. هواداران باید بدانند چرا ما در پایان فصل قهرمان یا نایب‌قهرمان می شویم. وقتی به تمرین می آیم، خوشحال هستم زیرا انگیزه بازیکنانم و کادر فنی را می‌بینم. ما استقلال قدرتمندی را برای آینده می‌سازیم.

سرمربی آلمانی استقلال در پایان گفت: من درباره شایعات هم صحبت می‌کنم اما زمانی برای آن‌ها ندارم. شاید آن‌هایی که از روی مبل‌شان بازی را دیدند این حرف را درباره آنالیز الهلال گفته‌اند اما ما بازی را از نزدیک دیدیم. ما سیستم درستی در نظر گرفته بودیم و دو روز هم در ابوظبی تمرین کرده بودیم و نمی‌توانستیم ناگهانی سیستم تیم را تغییر دهیم. من فقط به این شایعات لبخند می‌زنم.

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین