کد خبر: ۵۹۰۸۵۹
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴

قربانیان حادثه انفجار در تهران به 3 نفر رسید

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: سومین قربانی حادثه انفجار تعمیرگاه در منطقه غرب تهران از زیرآوار خارج شد.
آفتاب‌‌نیوز :
« سید جلال ملکی» شامگاه دوشنبه در این باره به ایرنا بیان کرد: عملیات آوار برداری و جستجوی افراد توسط آتش نشانان بیش از 7 ساعت بطول انجامید که در نهایت جسم بی جان 3 مرد از زیرآوار خارج شد.

وی افزود: این حادثه در ساعت 13 و 21 دقیقه امروز روی داد که بلافاصله ماموران 3 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی ادامه داد: در همان لحظات اولیه جسم بی جان یک مرد از زیرآوار خارج شد که به گفته شاهدان عینی 2 مرد دیگر زیرآوار گرفتار بودند.

وی تصریح کرد: عملیات آواربرداری آتش نشانان ادامه یافت و ساعاتی بعد جسم بی جان 2 مرد دیگر از زیرآوار خارج شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: عملیات آواربرداری و جستجوی افراد همچنان توسط آتش نشانان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: بر اثر شدت انفجار ساختمان یک طبقه به همراه زیرزمین یک تعمیرگاه در منطقه جلال آل احمد ریزش کرد که در این حادثه 3 مرد که در داخل این تعمیرگاه حضور داشتند در زیرآوار جان باختند.

همچنین مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: تکنسین های اورژانس با استفاده از 2 دستگاه آمبولانس و یک موتورلانس در محل حادثه همچنان حضور دارند.

محمد کرم درآبادی افزود: تا این لحظه تکنسین های اورژانس 2 مرد مصدوم را به بیمارستان منتقل کردند.
گفته می شود بر اثر انفجار کپسول گاز خودرو سمند در مقابل یک تعمیرگاه در منطقه جلال آل احمد این محل دچار انفجار و آتش سوزی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین