کد خبر: ۵۹۱۰۱۸
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲

هیچ دوشغله‌ای در وزارت رفاه نداریم/متخلفان مکلف به بازگرداندن اضافه دریافت‌ها هستند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره پایان مهلت سرپرستی مدیرعامل تامین اجتماعی خبر داد که هنوز این مهلت تمام نشده است.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد شریعتمداری در حاشیه نشست شورای عالی رفاه و تأمین اجتماعی که در وزارت کار برگزار شد درباره منع فعالیت دوشغله‌ها در وزارت رفاه گفت: پس از تصویب این موضوع در مرجع قانونگذاری، روند حرکت مدیرانی که در دو شغل مشغول بودند برای استعفا از یک شغل شروع شد گفت: عده‌ای خودشان اینکار را انجام دادند، ما نیز فشار مضاعفی را وارد کردیم و در آخرین مرحله ۳۸ چند شغله با اعلام استعفا از کارشان جدا شدند.

وی افزود: طبق گزارش سازمانهای ذیربط در این حوزه دوشغله دیگری مشغول به کار نیست اما اگر خلاف آن ثابت شود از هر دو شغل عزل می‌شوند.

وزیر رفاه درباره دریافت‌های مازاد بر مصوبات قانونی نیز گفت: افراد متخلف مکلف به بازگرداندن این دریافتی‌ها هستند؛ در صورتی که اینکار را نکنند به مراجع قضائی ارجاع می‌شود تا پولی که از بیت المال رفته را پس بدهند.

شریعتمداری درباره تحقیق و تفحص از شستا و نیز ادغام هولدینگ‌های پتروشیمی صندوق‌ها نیز اظهار کرد: بحث ادغام فعالیت پتروشیمی‌ها یک بحث کلی است و سیاست‌هایی را در این راستا دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: سرمایه شستا بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برآورد و ارزیابی می‌شود که ۸۵ درصد آن معادل ۶۰ هزار میلیارد تومان از مجموعه سرمایه‌های شستا در بورس عرضه شده است و شفاف است.

وزیر رفاه درباره پایان اتمام مهلت سرپرستی مدیرعامل تأمین اجتماعی نیز اینگونه پاسخ داد که هنوز این مهلت تمام نشده است. انتخاب مدیرعامل سازمان باید در هیئت امنا مطرح و توسط مراجع ذی‌ربط به تصویب برسد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین