کد خبر: ۵۹۲۴۳۵
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲

کارشناسی داوری دیدار سپاهان و پرسپولیس

کارشناس داوری فوتبال می‌گوید تمام تصمیمات داور در مصاف سپاهان و پرسپولیس درست بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
نوید مظفری کارشناس داوری فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد داروی بازی دو تیم پرسپولیس و سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی اظهار کرد: باید به تیم داوری تبریک بگویم. حواشی به وجود آمده به هیچ عنوان از سوی داور شکل نگرفت و تصمیم‌های داور در این بازی درست بود. او طبق قانون جلو رفت.

او ادامه داد: گل اول سپاهان به درستی آفساید اعلام شد و پنالتی‌ای که برای سپاهان اعلام شد درست بود و داور به درستی آن صحنه را پنالتی اعلام کرد. یک صحنه هم در محوطه جریمه سپاهان اتفاق افتاد که توپ به مهدی کیانی برخورد کرد. اگر آن توپ به کتفش خورده باشد که هیچ اما اگر توپ به دست او خورده باشد باید پنالتی اعلام می‌شد.

مظفری حواشی ایجاد شده در این بازی که باعث شد بازیکنان پرسپولیس و سپاهان اخراج شوند خاطرنشان کرد: تمام صحنه‌هایی که داور باعث شد دست به کارت شود و بازیکنان را اخراج کند درست بوده اما باید بررسی شود که این حواشی از کجا می‌آید و طی چه فرایندی ما باید شاهد این حواشی باشیم؟ امیدوار در آینده این حواشی به کمترین حد خود برسد.

حسین عسگری، کارشناس داوری فوتبال نیز در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد داروی بازی پرسپولیس و سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی اظهار کرد: این بازی یکی از بازی‌های فوق العاده سخت چه به لحاظ داوری و چه از لحاظ فوتبالی بود. به تیم داوری تبریک می‌گویم. آن‌ها وظیفه خود را به خوبی انجام دادند و همکاری بسیار خوبی در این بازی داشتند. آن‌ها قضاوت کم نقصی از خود ارائه دادند.

او درباره صحنه پنالتی که برای سپاهان اعلام شده بود خاطرنشان کرد: از تلویزیون نشان نمی‌داد که آیا واقعاً پنالتی است یا نه اما داور که به دنبال دردسر نیست که بخواهد الکی پنالتی بگیرد و تصمیم داور حتماً درست بوده است.

او اخراج ایران پوریان و حواشی و بعد از آن اظهار کرد: همه اخراج‌ها درست بود. چرا بازیکنان به تصمیم داور پرخاشگری می‌کنند؟ باید یک آسیب‌شناسی توسط متخصصین انجام شود تا ما شاهد چنین حواشی نباشیم.

عسگری ادامه داد: باید در این رابطه کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال دخالت کنند و به نظر من باید آقای تاج از تیم داوری این مسابقه به خاطر داروی مدیریت خوبی که در این بازی داشته تقدیر کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین