کد خبر: ۶۴۹۰۶۴
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳

هشدار جدی فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه: به هرگونه اقدامات تحریک‌آمیز قاطعانه پاسخ می‌دهیم

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان "این نیرو تمام تحرکات در خلیج فارس را به‌صورت کامل رصدمی‌کند" گفت: نیروی دریایی سپاه با هرگونه حرکت‌های تحریک‌آمیز که زمینه‌ساز نادیده گرفتن حقوق ملت ایران باشد قاطعانه برخورد می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار رمضان زیراهی با تبریک روز ملی خلیج فارس، این آبراه استراتژیک را بسیار مهم و تأثیرگذار در بخش‌های مختلف دانست و اظهار داشت: نام باشکوه خلیج فارس یک هویت و واقعیت تاریخی غیرقابل انکار است.

وی از رصد شبانه‌روزی در خلیج فارس خبر داد و تصریح کرد: چشمان تیزبین پاسداران انقلاب اسلامی در نیروی دریایی سپاه تمام تحرکات در خلیج فارس را لحظه به لحظه به‌صورت کامل رصد می‌کنند.

هشدار جدی فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه: به هرگونه اقدامات تحریک‌آمیز قاطعانه پاسخ می‌دهیم

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امنیت پایدار خلیج فارس را مورد اشاره قرار داد و تأکید کرد: نیروی توانمند دریایی سپاه، مقتدرانه و باافتخار در حال انجام مأموریت‌های محوله خود در تأمین امنیت پایدار خلیج فارس است.

سردار زیراهی با بیان اینکه سپاه پاسداران یک نهاد انقلابی و مردمی است اضافه کرد: سپاه پاسداران هم به نیازهای انقلاب اسلامی پاسخ می‌دهد و هم اینکه برای رسیدگی به مشکلات مردم یاور و پشتیبان آنان است.

وی با ابراز اینکه نیروی دریایی سپاه پاسداران هیچ‌گونه اقدامات تحریک‌آمیز نداشته و ندارد تأکید کرد: نیروی دریایی سپاه با هرگونه اقدام و حرکت‌های تحریک‌آمیز که زمینه‌ساز نادیده گرفتن حق و حقوق ملت ایران باشد قاطعانه برخورد می‌کند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، جایگاه استان بوشهر در عرصه خلیج فارس را مورد اشاره قرار داد و گفت: استان بوشهر با داشتن مرز طولانی دریایی با خلیج فارس و با داشتن ویژگی‌های دریانوردی و دفاعی نقطه استراتژیک خلیج فارس محسوب می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین