کد خبر: ۷۰۷۹۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

ماجرای عکس جنجالی جو و جیل بایدن با جیمی کارتر و همسرش

این عکس با واکنش‌های متفاوت و طنز بسیاری در شبکه‌های اجتماعی روبرو شده است.
ماجرای عکس جنجالی جو و جیل بایدن با جیمی کارتر و همسرش
آفتاب‌‌نیوز :

انتشار یک عکس جدید از دیدار جو و جیل بایدن با جیمی و روزلین کارتر در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است. رئیس‌جمهوری جدید و بانوی اول آمریکا در این عکس از رئیس‌جمهوری اسبق و بانوی اول سابق کاخ‌سفید بسیار درشت‌تر به نظر می‌رسند و همین موضوع موجب واکنش گسترده در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی شده است.

این دیدار هفته گذشته روی داد و جو بایدن و همسرش به خانه جیمی کارتر در پلینز ایالت جورجیا رفتند.

اگرچه قد و هیکل جو بایدن بزرگتر از جیمی کارتر است اما در این عکس او بسیار درشت‌تر افتاده که از نظر فیل کومز، سردبیر عکس بی‌بی‌سی، علت استفاده عکاس از لنز واید بوده است. لنزی که به عکاس اجازه برخورداری از زاویه دید بازتر می‌دهد اما همزمان دو گوشه سمت راست و چپ عکس را بزرگتر از واقعیت جلوه می‌دهد و قسمت مرکزی عکس را عقب‌تر می‌برد.

این تاثیر لنز در بسیاری موارد به عکاس میدان عمل بهتری می‌دهد اما همزمان در برخی اوقات مانند این عکس صحنه را تصنعی می‌کند. عامل دیگر این است که روزلین کارتر روی مبل تکیه داده در حالی که جو بایدن زانو زده و جلوتر آمده.

این عکس با واکنش‌های متفاوت و طنز بسیاری در شبکه‌های اجتماعی روبرو شده است.

جیمی کارتر هم مانند جو بایدن یک دموکرات است. او با ۹۶ سال سن اکنون مسن‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا شده که تا این سن و سال رسیده است. همسر او روزلین هم ۹۳ سال دارد.

آقای کارتر که در زمان وقوع انقلاب اسلامی در ایران، رئیس جمهوری آمریکا بود، تنها یک دوره ۴ ساله در کاخ سفید ماند و از نظر بسیاری از ناظران مسایل آمریکا، بحران حمله به سفارت آمریکا در تهران و گروگان گرفتن دیپلمات‌های آمریکایی در ایران، یکی از علل اصلی شکست او در برابر رونالد ریگان در ابتدای دهه ۸۰ میلادی بود.

منبع: بی بی سی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
1
3
این... عامل همه بدبختیهای مردم ایران تو ۴۲ سال اخیره
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین