کد خبر: ۷۰۹۷۱
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۸:۰۹
پنجم و ششم اسفند اجلاسیه خبرگان رهبری

هاشمی و احمدی نژاد سخنرانان افتتاحیه مجلس خبرگان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سومین اجلاسیه دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری طی روزهای پنجم و ششم اسفند ماه در محل ساختمان قدیمی مجلس شورای اسلامی برگزار می شود. 

در همین زمینه احمدخاتمی به مهر گفت: در افتتاحیه سومین اجلاسیه دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور سخنرانی خواهد کرد. 

آیت الله سید احمد خاتمی با بیان این مطلب، گفت: در این اجلاسیه ماده واحده ای که از کمیسیون آئین نامه به هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری رسیده است مورد بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: شخصیت سیاسی مدعو این اجلاسیه به پیشنهاد کمیسیون سیاسی و تصویب هیئت رئیسه، دکتر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور خواهد بود که درباره "انسجام اسلامی" سخن خواهد گفت.

به گفته این عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، پس از سخنرانی رئیس جمهور، پنج نفر از اعضای خبرگان هرکدام به مدت 10 دقیقه اظهار نظر خواهند کرد.

نماینده تهران در مجلس خبرگان رهبری افزود: در این اجلاسیه همچنین آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام طبق ماده 16 آئین نامه داخلی مجلس خبرگان، گزارشی از این نهاد ارائه خواهند کرد و سپس 10 نفر از اعضای مجلس خبرگان هر کدام به مدت پنج دقیقه در رابطه با این گزارش اظهار نظر می کنند.

وی در پایان درباره موضوع تخصیص بودجه برای احداث ساختمان جدید مجلس خبرگان رهبری در قم نیز گفت: تاکنون ردیف بودجه ای برای احداث این ساختمان درنظر گرفته نشده است اما به طور موقت مبلغی به این کار اختصاص داده شده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین