کد خبر: ۷۱۵۷۰۵
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
تبلیغات

چرا ویترین شما باید آنلاین باشد؟

یک سایت اختصاصی برای برند شما. اگر شرکت یا برندی دارید که می‌خواهید از قابلیت‌های اینترنت برای افزایش مشتریان آن استفاده کنید، به کمک ویترین می‌توانید سایت اختصاصی خودتان را طراحی کنید.
چرا ویترین شما باید آنلاین باشد؟
آفتاب‌‌نیوز :

اولین اقدامی که با شیوع کرونا انجام شد یادتان هست؟ قرنطینه و تعطیلی. روزهای خوبی نبود که از سر گذراندیم اما خیلی از کسب‌وکارها هم دوام نیاوردند و برای همیشه تعطیل شدند. شاید بپرسید چطور می‌شد جلوی این این اتفاق را گرفت؟ جلوی کرونا را نمی‌توانیم به این راحتی بگیریم اما جلوی کاهش فروش را می‌شود گرفت! امروز می‌خواهیم سیستم ویترین را به شما معرفی کنیم که به کمک آن می‌توانید همین الان کسب‌وکارتان را آنلاین کنید. اما قبل از آن باید از شرایط امروز کسب‌وکارها آگاه باشیم.

شرایط فروش حضوری روزبه‌روز سخت‌تر می‌شود

احتمالا از قیمت اجارهٔ ملک تجاری خبر دارید. فرقی نمی‌کند در چه شهری هستید. دیگر راه‌انداختن یک فروشگاه فیزیکی کار هر کسی نیست و سرمایهٔ زیادی می‌خواهد. از وضعیت کرونا هم که همهٔ ما آگاهیم و احتمالا اگر چارهٔ دیگری غیر از بازکردن فروشگاه‌ها و در معرض خطر قرارگرفتن داشتیم، بهتر بود در خانه می‌ماندیم. در این شرایط چطور بعضی از کسب‌وکارها توانستند در شرایط کرونا و تعطیلی نه تنها دوام بیاورند، که مشتری‌های بیشتری هم داشته باشند؟ جواب اینترنت است.

مزیت‌های فروش آنلاین روزبه‌روز بیشتر می‌شود

اگر قبلا از این نگران بودید که مخاطب‌های یک سایت فروشگاهی کم است، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به آمار استفاده از اینترنت بیندازید. در سال ۹۹ حجم تجارت الکترونیکی ایرانی‌ها نسبت به سال قبل، دو برابر شده است. یکی از علت‌های این افزایش خرید آنلاین، نفوذ هر جه بیشتر اینترنت در زندگی همهٔ ماست. دیگر اینکه مشغلهٔ آدم‌ها بیشتر شده و ترجیح می‌دهند به جای صرف زمان در ترافیک، سریع‌تر و راحت‌تر به‌صورت آنلاین خرید کنند. شکی نیست که فرهنگ و سبک زندگی ما در حال متحول شدن است. نیازی نیست برای اثبات این ادعا حرف خاصی بزنیم! کافی است به دور و بر خود نگاه کنید.

ویترین چیست؟

ویترین راهکار فروش آنلاین کسب‌وکارهاست. با ویترین می‌توانید سایت اختصاصی خودتان را بسازید و نگران دانش فنی برنامه‌نویسی نباشید. هدف ویترین این است که کسب‌وکارها، فارغ از اینکه فروش آنلاین دارند یا نه، در فضای اینترنت حضور موفقی داشته باشند. برای این کار، ویترین امکانات مفیدی در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد:

یک سایت اختصاصی برای برند شما. اگر شرکت یا برندی دارید که می‌خواهید از قابلیت‌های اینترنت برای افزایش مشتریان آن استفاده کنید، به کمک ویترین می‌توانید سایت اختصاصی خودتان را طراحی کنید.

سیستم فروش آنلاین برای فروشگاه‌های اینترنتی. با ویترین نیازی نیست علاوه بر سایت، به فکر یک سامانهٔ خودکار فروش آنلاین باشید که بتواند سفارش‌های مشتری‌ها را بگیرد، سبد خرید و کیف پول مجزا تعریف کند، تخفیف‌های مناسبتی را اعمال کند، پیامک‌های اطلاع‌رسانی ارسال کند، فاکتور و گزارش‌های دقیق صادر کند، به پرینتر و دستگاه پوز شما متصل شود و ده‌ها کار دیگر را هم‌زمان انجام دهد! همهٔ این امکانات برای سایت‌های فروشگاهی طراحی شده با ویترین قرار داده شده است.

وب اپلیکیشن PWA. اگر مشتریانی دارید که با اپلیکیشن‌ها بهتر از سایت در مرورگر گوشی خود کار می‌کنند، می‌توانید نسخهٔ PWA سایت خودتان را به آن‌ها بدهید که مثل یک اپلیکیشن روی هر نوع گوشی هوشمند (اندروید یا iOS) نصب می‌شود. البته تمام سایت‌های ویترین در هر نوع صفحهٔ نمایشی به‌درستی نمایش داده می‌شوند چون از طراحی واکنش‌گرا (Responsive Design) در آن‌ها استفاده شده است.

درگاه اختصاصی پرداخت آنلاین. یک سایت فروشگاهی نمی‌تواند بدون داشتن درگاه پرداخت کامل شود. به همین دلیل کسب‌وکارهایی که فروشگاه اینترنتی خود را با ویترین می‌سازند می‌توانند درگاه اختصاصی خودشان را به سایت خود متصل کنند. در نتیجه همهٔ مبادلات مالی شما در لحظه و به نام خود شما انجام می‌شود. قاعدتا در این روش هیچ کمیسیونی هم به ویترین پرداخت نمی‌کنید!

چرا ویترین شما باید آنلاین باشد؟

ویترین چطور و به چه کسی کمک می‌کند؟

همان‌طور که گفتیم حضور آنلاین برای کسب‌وکارهای امروزی ضروری است. ویترین به کسب‌وکارها کمک می‌کند با طراحی سایت، وب‌اپلیکیشن و پشتیبانی فنی و اختصاصی، در اینترنت حضور موفقی داشته باشند.

اگر کالایی برای فروش آنلاین داشته باشید (از پوشاک و غذا گرفته تا کالای دیجیتال و دوره‌های آموزشی) می‌توانید با ویترین یک فروشگاه اینترنتی اختصاصی بسازید. فرآیندهای «سفر مشتری» و تجربه‌ای که برای خرید هر مشتری از سایت شما اتفاق می‌افتد کاملا بهینه شده‌اند. خرید از سایت‌های ساخته شده با ویترین به سریع‌ترین حالت ممکن انجام می‌شود.

اگر شرکت دارید، طراحی سایت شرکتی خودتان را با ویترین انجام دهید. برای صنایع و برندهای مختلف، اینترنت یک کانال بازاریابی مهم است که به‌تدریج در حال یافتن جایگاه خود است. یکی از خدمات جانبی که می‌تواند به شرکت‌ها در جذب مشتری جدید از طریق اینترنت کمک کند، بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جست‌وجو یا اصطلاحا «سئو» است. سایت‌های ساخته‌شده با ویترین از لحاظ فنی برای سئو کاملا آماده هستند و اگر محتوای مناسبی داشته باشید، سایت شما می‌تواند به‌سرعت در نتایج جست‌وجو بالا بیاید.

اگر دنبال برندسازی شخصی هستید هم ویترین می‌تواند بهترین گزینهٔ شما باشد. از آنجایی که ساختن سایت با ویترین نیاز به دانش فنی برنامه‌نویسی ندارد، هر فردی می‌تواند برای خود یک سایت شخصی طراحی کند. گرافیست‌ها، پزشکان، نویسنده‌ها و دیگر افراد می‌توانند سایت دلخواه خود را با کمک ابزارهای ویترین بسازند.

چطور ویترین بسازید؟

طراحی سایت با vitrin.site بسیار سریع است. با مراجعه به سایت ویترین می‌توانید در چند مرحلهٔ کوتاه یک سایت برای خود بسازید و بعد به سلیقهٔ خودتان صفحه‌های مختلف به آن اضافه کنید، محصولات خود را دسته‌بندی کنید و همهٔ محتوای سایت خودتان را ویرایش کنید. در تمام مراحل ساخت، تیم پشتیبانی ویترین راهنمای شماست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین