کد خبر: ۷۱۶۸۱۱
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱

برتری گل‌گهر در شهرآورد صنعتی‌ها؛ منشا به داد «امیر» رسید

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان موفق شد تا در شهرآورد صنعتی‌ها آلومینیوم اراک را از پیش رو بردارد.
برتری گل‌گهر در شهرآورد صنعتی‌ها؛ منشا به داد «امیر» رسید
آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال در در دربی صنعتی ها تیم فوتبال گل گهر سیرجان از ساعت ۲۰:۲۰ در دیداری خانگی در ورزشگاه امام علی (ع) به قضاوت کوپال ناظمی به مصاف آلومینیوم اراک رفت که این دیدار با برتری ۲ بر یک شاگردان امیر قلعه نویی خاتمه یافت.

شاگردان امیر قلعه‌نویی که در دیدار گذشته خود برابر استقلال و پرسپولیس تن به شکست داده بودند به دنبال سه امتیاز این دیدار بودند و آلومینیوم هم برای اینکه از جمع مدعیان عقب نماند برای کسب امتیاز این دیدار خارج از خانه تلاش می‌کرد.

با این حال گل‌گهر بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۲۹ یونس شاکری روی ارسال احمد زنده روح گل اول تیمش را به ثمر رساند.

بازی در نیمه نخست با همان یک گل به پایان رسید اما در نیمه دوم شاگردان علیرضا منصوریان که به‌دنبال جبران نتیجه بودند، فشار حملات را بیشتر کردند تا اینکه در دقیقه ۶۰ حامد پاکدل از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند

البته شاگردان امیر قلعه نویی بار دیگر تا آستانه باز کردن دروازه آلومینیوم پیش رفتند که ضربه رضا شکاری به تیر دروازه برخورد کرد.

با این وجود گل گهری ها دست از تلاش بر نداشتند تا اینکه در دقیقه ۹۴ گادوین منشا که به تازگی وارد زمین شده بود برای تیمش از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

با این برتری گل‌گهر ۳۸ امتیازی شد و تا رتبه چهارم جدول بالا آمد. آلومینیوم هم با ۳۷ امتیاز به رتبه ششم جدول سقوط کرد.

ترکیب گل‌گهر:

مهرداد بشاگردی،علیرضا آرتا،آرمین سهرابیان،بهنام برزای،میلاد زکی‌پور،علیرضا علیزاده،احمدرضا زنده‌روح،سعید صادقی (61- گادوین منشا)
علی‌اصغر عاشوری، مرتضی تبریزی (61- شکاری)،یونس شاکری

ترکیب آلومینیوم:

حسین پورحمیدی،شاهین توکلی،امیرمحمد هوشمند،رامتین سلیمان‌زاده،اسماعیل شریفات (64- محمد ایرانپوریان)،پوریا آریاکیا،مصطفی احمدی،سید مهدی حسینی،امید سینک،حامد پاکدل،سعید باقرپسند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین