کد خبر: ۷۲۰۶۱
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۹:۱۱

رد اتهام فساد مالی از همسر بی‌نظیر بوتو

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک دادگاه پاکستانی 5 مورد حکم اتهام فساد مالی علیه «آصف علی زرداری» همسر بی‌نظیر بوتو را رد کرد. دادگاه همچنین حکم مصادره داراییهای علی زرداری را باطل کرد.

به گزارش رویترز وکیل زرداری با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگاران گفت: « دادگاه مربوطه 5 حکم دعوی علیه آقای زرداری را لغو کرده و تمام دستورات مربوط به مصادره دارایی‌های او را باطل نموده است».

او در ادامه افزود:« هنوز دو پرونده دیگر علیه آقای زرداری وجود دارد که در12مارس به آن رسیدگی خواهد شد». او با اشاره به اتهامات وارده به موکلش از سوی مخالفان انتخاباتی گفت:«بی‌نظیر بوتو و زرداری قربانیان قوانین سخت بودند ولی امروز تمام پرونده‌ها مانند شبی تاریک به پایان رسید».

«آصف علی زرداری» معاون ریاست حزب مردمی پاکستان با وجودی که حزب او بیشتر آراء انتخابات پارلمانی را به دست آورده است هنوز خود را نامزد نخست‌وزیری نکرده است . او پس از توافق با نواز شریف رهبر مسلم لیگ شاخه نواز بدنبال تشکیل دولت ائتلافی است.

گفتنی است زرداری در زمان نخست وزیری بی‌نظیر بوتو متهم به فساد مالی شد و مدت زمان 8 سال در زندان بسر برده و با ارئه وثیقه در سال 2004 آزاد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین